Avatar billede jela Nybegynder
15. maj 2009 - 21:47 Der er 7 kommentarer

konvertering af dvd film/videofiler til ipod touch?

jeg skal bruge et program som kan konvertere dvd film/videofiler til at afspille på en ipod touch. Hvor kan jeg downloade sådan et program gratis?
Avatar billede off-line Nybegynder
15. maj 2009 - 21:55 #1
Jeg har en Free-video to Ipod, jeg kan lægge til dig på min
hjemmeside. Desværre ved jeg ikke hvor jeg har den fra. Det havde
jo været nemmere. Sig til hvis du er interesseret. Den kan kun
ligge der i kort tid, fordi jeg kun har 10MB i alt, og programmet
fylder 6.88MB.
Avatar billede off-line Nybegynder
15. maj 2009 - 21:57 #2
Avatar billede jela Nybegynder
16. maj 2009 - 15:40 #3
Tak for hjælpen - det gik fint med at rippe dvden og bagefter begynde at konvertere filen med ipod converter, men den går helt i stå ved 99%??
Avatar billede off-line Nybegynder
16. maj 2009 - 15:54 #4
Nå  hvor surt. Hvorfor iPod går i stå ved jeg desværre ikke.
Måske du kan bruge dette freeware til et brugbart format, som
iPod kan arbejde med?
Avatar billede off-line Nybegynder
18. maj 2009 - 23:38 #5
Nåda linket kom jo ikke med.
http://www.formatoz.com/
Avatar billede maiz Nybegynder
19. maj 2009 - 19:27 #6
Jeg bruger dvd decrypter og derefter videora ipod converter og kan godt få filmene ned på min ipod classic, jeg mangler bare råd om hvordan jeg får dem ripped/konverteret til én fil i stedet for 7-8 små og hvordan man får undertekster på... nogle der har goe råd?
Avatar billede off-line Nybegynder
19. maj 2009 - 19:40 #7
Jeg har læst, at windows movie maker kan gøre det, men jeg har ikke prøvet. Laver ikke den slags.