Avatar billede Hosh Nybegynder
16. maj 2009 - 14:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Film med mobil ud på nettet.

Jeg står her med en et filmklip optaget med en Nokia 5310. Problemet er bare, at jeg ikke ved hvordan jeg får filmen eller chippen hvor filmen og mine andre filer ligger på ud? Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. maj 2009 - 14:25 #1
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. maj 2009 - 14:26 #2
kræver at du har et data kabel..
Avatar billede Hosh Nybegynder
16. maj 2009 - 14:30 #3
Tak Michael. Jeg prøver. :)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. maj 2009 - 14:48 #4
Din Video fil hedder muligvis xxxxxx.3gp
Avatar billede Hosh Nybegynder
16. maj 2009 - 14:54 #5
Har fået hentet PC Suite. Når jeg så skal have en videofil fra min telefon over på en mappe på min computer via video manager, hvordan vil du så foreslå man gør? :)

Håber du kan hjælpe mig lidt på vej her.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. maj 2009 - 15:01 #6
kan du se filen i PC Suite ? Hvis ja så prøv at trække filen ud på dit skrivebord..

har du fået et extra drev på din computer ?

Hvis ja gå ind eller søg efter *.3gp
Avatar billede Hosh Nybegynder
16. maj 2009 - 15:15 #7
Ja, jeg kan se filmen, men problemet ligger i at når jeg kopiere den hen i for ekspempel "vidoer" kan jeg ikke åbne den i movie maker, når jeg så prøver at importere den til en hvilken som helst mappe, står der følgende: "Har du allerede tilsluttet mobilen til Nokia video manager? Nokia video manager kan konvertere videoklip til den korrekte format, hvis programmet kender måltelefonen" Jeg er helt blank.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. maj 2009 - 15:50 #8
Hedder filen xxx.3gp eller ?

Hvis filen hedder xxx.3gp så skal den konverteres om til et andet format..
Avatar billede Hosh Nybegynder
16. maj 2009 - 17:26 #9
Tusind tak. Det virker.

Smid et svar og få dine point.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. maj 2009 - 17:34 #10
Oki.. (O: