Avatar billede wochner Novice
17. maj 2009 - 08:20 Der er 2 kommentarer

korrektur

læs venligst korrektur af denne lille tekst, da jeg er en spade til kommaer osv :D

Hej allesammen.

Dette er så min profil. I meget er velkomne til at spørge mig om alt, hvis I gerne vil vide mere om mig,

men mor jer nu, og husk at skrive i min logbog, så er jeg glad.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
17. maj 2009 - 10:31 #1
Hej wochner.
Der er såmænd ikke noget at rette.
Men her:

"
Hej allesammen.

Dette er så min profil. I meget er velkomne til at spørge mig om alt, hvis I gerne vil vide mere om mig.

Men mor jer nu, og husk at skrive i min logbog, så er jeg glad.
"

Det er den gamle retskrivning med indskudt sætning, så kommaerne sidder, som de skal. Den eneste rettelse, jeg har lavet, er at skrive "men" med stort M, da det er en ny sætning. Og selvfølgelig punktum efter "mig".
Avatar billede norbert_ Nybegynder
17. maj 2009 - 10:32 #2
UPS - to ord byttet om:

"
Hej allesammen.

Dette er så min profil. I er meget velkomne til at spørge mig om alt, hvis I gerne vil vide mere om mig.

Men mor jer nu, og husk at skrive i min logbog, så er jeg glad.
"