Avatar billede luffe10 Nybegynder
18. maj 2009 - 18:16 Der er 1 løsning

pc og projekter samme billede

Kan det ikke lade sig gøre at få det samme billede på pc og en projekter uden at clone dem?

Har et nivida 8600 gts med to dvi stik i.

Venlig hilsen

Lars
Avatar billede cyklonen Nybegynder
18. maj 2009 - 20:13 #1
Jo det kan du ved hjælp af en DVI splitter, den virker lidt på samme mode som en stikdåse... altså 1 strømstik og flere udtag.

Her er en 1 -> 2 dvs 1 stik til computeren, den forstærker så signalet, så det er kraftigt nok til 2 enheder, f.eks skærm+projektor.

http://www.dustin.dk/shop/varekort.asp?vn=KVMDE0008&kat=&subkat=

Håber du kunne bruge denne løsning