Avatar billede oy-bsj Nybegynder
19. maj 2009 - 21:39 Der er 2 kommentarer

Outlook 2007 - ingen danske tegn ??

Hej

I Outlook 2007 (dansk version) har jeg problem med at der ikke vises danske tegn i de e-mails jeg modtager - hverken i emneoverskriften eller i selve mailen

Dog med undtagelser :-) (det vil sige - nogle mails er ok)

Mvh.
Brian S Jensen
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
19. maj 2009 - 21:55 #1
Hvis dem du modtager mails fra, skriver på Mac, så kan det være en af årsagerne....
Der er et eller andet problem med mails fra Mac til PC..
Avatar billede lx2ba Novice
20. maj 2009 - 08:20 #2
Det er desværre ikke kun fra Mac, at det sker!Jeg får jævnligt mail, hvor de tre "skandinaviske" bogstaver er faldet ud! ogsåi 2007 os - jegha faktisk opgivet at finde en løsning på det!