Avatar billede dr.big Nybegynder
20. maj 2009 - 00:44 Der er 1 kommentar

Overvågning - NasServer

Jeg står og skal have købt et overvågnings kamera til Synology CS407

Det skal kunne bruges udendørs og gerne i mørke.
Har I nogle erfaringer eller forslag?
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. maj 2009 - 08:26 #1
Axis cameraer er lavet til overvågning og du kan købe udendørshuse hvori de kan placeres. Du kan oven i købet få kameraer der kan både panorere og zoome, altsammen styret fra en browser.

Kameraerne er self contained, dvs de kræver ingen computer, kun netværk. De indeholder egen web og smtp server og har bevægelsesføler. De kan konfigureres til at tage billeder når bevægelsesføleren tricker og så sende disse billeder ud af bygningen via email.

Desværre er de ikke billige. se www.axis.com