Avatar billede MNAN Nybegynder
20. maj 2009 - 09:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows XP/Vista/7

Hej,

Jeg har en PC, som trænger til udskiftning. Havde dog en ide om at skyde købet et halvt års tid + for at vente på Windows 7 Årsag er at jeg pt. kører XP og ville gerne springe Vista over for ikke at skulle betale for en Vista licens og igen en 7'er licens, da jeg helt sikkert forventer at opgradere til 7.

Min nuværende PC er dog svært belastet og jeg ville gerne fremskynde køb.

Er der nogen gode løsningsforslag eks. at Vista/XP forhandles med gratis 7'er opdatering eller lign., som kunne gøre at jeg kunne få PC nu, men kun trækkes med Vista minimum tid.

Takker !
Avatar billede j_jorgensen Nybegynder
20. maj 2009 - 12:20 #1
Uhm.. jeg er ikke helt sikker på hvad du ville have herinde fra - men køb da en maskine når du vil, og smid Windows 7 RC'en på..den er stabil som en klippe.
Avatar billede mchlbk Praktikant
20. maj 2009 - 15:12 #2
Hvis jeg var dig ville jeg vente til Windows 7 kommer i en færdig udgave til efteråret. Men  hvis du vil eksperimentere med Win7RC nu er det en god idé at teste om din maskine er kompatibel med det nye styresystem først.

Det gøres med dette værktøj: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=1b544e90-7659-4bd9-9e51-2497c146af15
Vær dog opmærksom på at du ikke kan opgradere en dansk xp til Win7RC, da den er på engelsk.

Måske kan vi hjælpe med at få din xp-maskine til at køre bedre indtil Win7 er klar?
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2009 - 19:17 #3
Du kunne geninstalleres xp, så bliver computeren hurtigere. Bare husk at take backup.
Mvh. Andreas - http://spilsamling.blogspot.com/
Avatar billede MNAN Nybegynder
28. maj 2009 - 09:36 #4
-