Avatar billede Jeybie Nybegynder
23. maj 2009 - 21:46 Der er 6 kommentarer

Kan ikke finde integreret webcam (Logitech QuickCam)

Jeg har downloadet Logitech QuickCam 11.5 men programmet kan ikke finde mit integrerede webcam i min bærbare computer. Er der nogen der ved hvordan man kan få den til at optage film og tage billeder med det webcam i programmet? Eller kan man overhovedet? Tak på forhånd :D
Jeppe
Avatar billede justrace Novice
23. maj 2009 - 21:50 #1
Tjah, nu findes der godt nok kun 2 slags bærbare, nemlig MAC og PC, så det burde jo være 50-50 at gætte hvilken du har. :)

Problemet er så bare at der findes en hulens masse forskellige udgaver af de 2 slags, såeh............
23. maj 2009 - 22:28 #2
Desuden -> skal vi gætte:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede Slettet bruger
24. maj 2009 - 19:09 #3
hmm, tjek denne computer, hvis det er pc, ellers åbner du photo boot, hvis dit web-cam er integreret i din mac.
Mvh. Andreas - http://spilsamling.blogspot.com/
Avatar billede Jeybie Nybegynder
25. maj 2009 - 13:07 #4
Det er PC og jeg har en ACER Extensa 5620
Avatar billede justrace Novice
25. maj 2009 - 13:14 #5
Er der ikke en tast-kombination, eks. "Fn" + "F+" for at tænde det?
Avatar billede Jeybie Nybegynder
25. maj 2009 - 13:17 #6
I msn og andre programmer kan det godt finde webcam'et men i Logitech QuickCam kan det ikke