Avatar billede Mester1000 Praktikant
24. maj 2009 - 10:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mus: kan ikke klikke på nogen ting

Hej, jeg håber nogen kender til det her problem, for det er godt nok mystisk og møgirriterende.

Der er nogen ting som jeg ikke kan klikke på, for eksempel links i browseren, ikonerne i processlinjen. Når jeg trykker CTRL-ALT-DELETE får jeg Task Manager op, og så er problemet væk, indtil jeg klikker på et nyt vindue så fokus skifter. Så er der igen nogle ting jeg ikke kan klikke på, hvorefter jeg skal CTRL-ALT-DELETE for at få Task Manager op igen.

Dette er ikke kun i min browser, det er også gældende alle andre steder. Det er som om jeg ikke kan få windows til at have fokus på det vindue, eller sted, som jeg klikker i.

Jeg har forsøgt følgende for at løse fejlen:

- Udskiftning til anden mus, skifte til andre USB porte.

- Scanne for virus og osv.

- Slette Windows partitionen og geninstallere Windows.

- Opdatere BIOS til nyeste version, resette BIOS indstillinger til default.

Intet hjælper, fejlen bliver ved med at være der??? Hvad er det der foregår. Man skulle tro en geninstallation af windows ville fixe næsten alle problemer ik?

please hjælp, jeg får spat af hele tiden skulle starte Task Manager.

OS: Windows XP Professional
Motherboard: M2N32-SLI DELUXE
CPU: AMD Phenom II 940
Grafikkort: Nvidia Geforce 8800GT 512mb
Avatar billede Mester1000 Praktikant
24. maj 2009 - 11:00 #1
jeg skal lige tilføje at jeg ikke oplever nogen andre problemer. Alt andet spiller.
Avatar billede Mester1000 Praktikant
24. maj 2009 - 12:55 #2
en anden ting jeg har lagt mærke til at problemet absolut ikke eksisterer i Internet Explorer. Det er der i Firefox og alle mulige andre programmer, men ikke i IE... underligt
Avatar billede Mester1000 Praktikant
24. maj 2009 - 12:56 #3
endnu en ting jeg pludselig lægger mærke til:

jeg kan ikke drag&drop filer. Der sker ingenting når jeg gør det.
Avatar billede Mester1000 Praktikant
14. februar 2011 - 10:52 #4
ingen svar så giver point til mig selv.
Avatar billede ollebolle3 Praktikant
07. august 2011 - 09:30 #5
Jeg har præcis samme problem. Så hvis du har fundet en løsning er jeg meget interesseret. Sidste gang det skete måtte jeg formatere HD'en, hvilket jeg jo helst er fri for.
Avatar billede Mester1000 Praktikant
08. august 2011 - 00:23 #6
Fandt desværre aldrig en løsning og ej heller sikkerhed for hvad det var. Mit gæt er at det var noget med motherboarded, men det kan aldrig blivere mere end et gæt.