Avatar billede detail Nybegynder
27. maj 2009 - 08:12 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

online spil

Jeg er vild med at spille Tribalwars og Trivian og den type spil online, men finder altid først frem til spillene når der er godt i gang,  - hvor holder jeg mig informeret om hvilke ny spil der kommer online af samme type - er der et godt forum eller websted..
Avatar billede mchlbk Praktikant
27. maj 2009 - 22:28 #1
Er lige med på en lytter her... :)

Kender du andre end de 2 spil af den type? (De er stærkt vanedannende.)
Avatar billede Cars10 Praktikant
28. maj 2009 - 11:16 #2
Er det 'browsers games' eller genren stategi du på udkig efter eller begge dele?

Jeg spiller selv http://www.ikariam.org/ og syntes det er mega sjovt. Jeg har heller ikke selv kunne finde en komplet liste.
Avatar billede detail Nybegynder
28. maj 2009 - 11:26 #3
Det er browsers games - jeg har også været i gang med Ikariam et ganske godt spil..
Avatar billede mchlbk Praktikant
28. maj 2009 - 16:10 #4
Synes også Utopia og Ogame er ok.
Avatar billede kristianiversen Nybegynder
02. juni 2009 - 21:14 #5
Her er en liste hvor der også står genre ved:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_multiplayer_browser_games
Avatar billede kristianiversen Nybegynder
08. juli 2009 - 11:48 #6
Tid til at lukke? :-)
Avatar billede detail Nybegynder
02. november 2009 - 03:38 #7
luk