Avatar billede casc Nybegynder
30. maj 2009 - 14:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

uslettelig mappe

Hej alle
Jeg har i mit c-drev en mappe, der har et mystisk navn.
"487a8f39b0e08c8034" hedder den, og den vil fandme ikke slettes.
inden i denne mappe er der en mappe ved navn "update", hvor jeg ikke kan gå ind i da jeg nægtes adgang.
jeg har prøvet fra en kommandoprompt, og skrive rmdir c:\487a8f39b0e08c8034 /s/q
men får adgang nægtet..

Er der nogen der har nogle gode ideer..??

Venlig hilsen
casc
30. maj 2009 - 15:24 #1
Lige en hurtig ->

-- Hent Avenger her:
http://swandog46.geekstogo.com/avenger2/avenger.zip

-- Pak Avenger-programmet ud og dobbeltklik på avenger.exe

-- Der dukker et vindue op, hvor du skal kopiere indholdet mellem ~~~ skrift ind:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Folders to delete:
C:\487a8f39b0e08c8034

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-- Klik på EXECUTE - og la' PC'en selv genstarte.

-- Efter genstarten vil der dukke et notepad-vindue op, med en log for Avengers handlinger. Den må du gerne lægge ind i dit næste svar.
30. maj 2009 - 15:24 #2
Forøvrigt: Prøv i "Fejlsikker tilstand..." ...
30. maj 2009 - 15:26 #3
http://ccollomb.free.fr/unlocker/ - install denne lille util... bruger jeg altid som standard på mine instalationer... Incl Vista...
Avatar billede tovborg Nybegynder
30. maj 2009 - 15:26 #4
Hej Casc,

Hent programmet: "unlocker assistent". Link: http://ccollomb.free.fr/unlocker/

Mvh
Jesper
Avatar billede hcma Novice
30. maj 2009 - 18:43 #5
er du sikker på at det ikke er en msi-fil ??
Avatar billede fastwrite Nybegynder
31. maj 2009 - 04:08 #6
Du har sikkert ikke rettigheder til at slette denne mappe, eller den er lagt obskurt på dit drev af noget virus program.

Men som andre skriver - unlocker - er din redning! Der findes bare ikke bedre programmer til at fjerne umulige mapper som Windows ikke selv kan fjerne.

Virker fint til XP - virker dog ikke i Vista 64 bit (men det er jo ikke dit, men mit problem .-)
31. maj 2009 - 11:25 #7
C:\487a8f39b0e08c8034
er 'rster' fra en WindowsUpdate som M$ ikke får ryddet op efter sig *SUK* !!!
Avatar billede casc Nybegynder
31. maj 2009 - 13:13 #8
tak for hjælpen. Jeg vil gerne give point til hver af jer, men nu var karise_larry jo den første, så han får pointene..

vh. casc
01. juni 2009 - 11:49 #9
Ping...

(Vi kan jo dele...)