Avatar billede taamas Nybegynder
30. maj 2009 - 20:01 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vista home basic fra engelsk til dansk

Hejsa. Jeg har lige købt en ny computer fra laptops.dk
Første gang jeg åbner den skal jeg udfylde en masse ting hvilket jeg så gør. Jeg sørger selvfølgelig for at vælge dansk alle de steder dette kan vælges!

Mit problem er så er at nu når jeg har fået computeren op at køre er den på engelsk? Underligt!

Hvordan laver jeg det om så alt er på dansk?
Jeg har hentet opdateringer for at se om det hjalp. Men det har det desværre ikke indtil videre:(

Vh
Taamas
Avatar billede nissen2630 Novice
30. maj 2009 - 20:10 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. maj 2009 - 20:49 #2
Mærke? Model?
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2009 - 23:52 #3
Du kan bruge det gratis program Vistalizator. Jeg har selv brugt det til at stemmestyre min computer (dog fra dansk til engelsk, modsat dit tilfælde) og det virker rigtigt godt.
http://www.froggie.sk/
Du skal lige huske at skifte tilbage til dit oprindeligt sprog og downloade opdateringer en gang i mellem, da den ikke helt kan finde ud af det når du har skiftet sprog.
Avatar billede justrace Novice
31. maj 2009 - 00:46 #4
Der må være et sted det er glippet under opstart første gang.

Jeg har en ASUS M70sa, og da jeg kørte min op første gang, var jeg ude for det samme, men efter den sidste genstart, kom den og spurgte om jeg ville køre Dansk, Svensk eller Norsk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. maj 2009 - 17:27 #5
P.s. Hvis det er en MSI, skal du køre en recovery.
Hvis en U100 eller i den serie, skal du have fat i et eksternt drev og køre en recovery derfra, da du ellers ikke får de andre sprog med.
Avatar billede taamas Nybegynder
01. juni 2009 - 15:12 #6
Det er en HP 550
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2009 - 19:34 #7
Den hedder noget mere end bare 550.....????
Model????
Bærbar/stationær?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2009 - 19:53 #8
Avatar billede taamas Nybegynder
01. juni 2009 - 20:40 #9
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2009 - 20:54 #10
Fandt du ud af det?
Avatar billede taamas Nybegynder
02. juni 2009 - 14:28 #11
Hmm ja, har faktisk fundet ud af det nu. Jeg fandt de cd'er frem som fulgte med computeren og smed dem i skidtet. Så var der lidt der skulle installeres igen, og vupti så var alt på dansk.. Men Hey john_stigers. hvis du smider et svar får du point ;)

og så mange 1000 gange tak for hjælpen.

Vh
taamas
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. juni 2009 - 19:40 #12
ok :)