Avatar billede lillekiller Nybegynder
31. maj 2009 - 19:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

bundkort starter ikk skærmen op !

skulle samle en ny pc for en ven, han købte et
  MSI P43 Neo bundkort, og andre gode dele efter min anbefaling!
bundkortet har aldrig virket den starter ik skærmen op, kun blæsere, og ingen bip eller andet.. har prøvet reset cmos og prøvet 3 andre pci-e skærmkort og osse et gammelt pci kort, og 3 andre typer ddr2 ram jeg selv bruger dagligt, samt 3 forskellige cpuer som jeg osse ved virker, har osse prøvet anden psu, og lagt bundkortet på tyk avis for at være sikker på intet kan kortslutte. ringede til getmores support og forklarede dem, hvad jeg har prøvet, og fik at vide kortet jo så måtte være defekt, og skulle til rma! efter ca 3 uger og en opringning for at høre status, fik jeg kortet retur med besked om kortet var testet og ingen fejl fundet !! tænkte så havde de nok smidt ny bois på så kortet i det mindste virkede og måtte accptere de 300,- i gebyr, selvom det virkede meget urimeligt.. men ak ak kortet virker stadig ikk !!kan jeg smide ny bois ind uden at skærmen tænder !!
Avatar billede thesheriff Nybegynder
31. maj 2009 - 20:02 #1
getmore er ikke ligefrem kendt for bedste kundeservice og da slet ikke for at kunne fejlsøge.

Jeg har selv stået i en lignende situation som dig, hvor getmore påstod, at det indleverede mobo ikke var fejlbehæftet.

Jeg ville naturligvis ikke finde mig i det, og da jeg borede i det, viste deres "fejlsøgning" sig også at være temmelig mangelfuld.

Du skal derfor tage kontakt til getmore igen og fastholde, at varen har en mangel.
Avatar billede lillekiller Nybegynder
31. maj 2009 - 21:33 #2
Jeg skal ik have sendt mere ind til det firma, det gider jeg ikk, selvom de jo burde ombytte kortet..så får jeg nok bare endnu en regning fra deres dygtige rma afdeling !
nej det må være lærepenge.. aldrig mere Getmore.. :-)
men kunne jeg ik smide en ny bois ind på kortet selvom jeg ik kan se noget på skærmen, da den ik booter op ?
jeg købte et andet bundkort og smed i maskinen og den kører super nu hos min ven, så derfor er jeg osse 100% på det er bundkortet der er defekt !
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. maj 2009 - 21:34 #3
Enig!
Avatar billede lillekiller Nybegynder
31. maj 2009 - 21:42 #4
:-)
Avatar billede off-line Nybegynder
31. maj 2009 - 21:54 #5
Mange bundkort skal have 2 stik fra strømforsyningen. Foruden det
brede, også et lille firkantet. Men det vidste du måske allerede?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. maj 2009 - 22:18 #6
Jeg er enig med thesherif - husk de skal oplyse om det koster penge hvis der ingen fejl findes.

Kortet skal ind igen.
Avatar billede lillekiller Nybegynder
31. maj 2009 - 22:19 #7
jo tak, det er jeg godt klar over ;-)
Avatar billede lillekiller Nybegynder
31. maj 2009 - 22:21 #8
Jeg tror ik på jeg får noget ud af at kæmpe mod det firma, de er åbentbart ligeglade, bare de kan levere hurtigt, billigt, og så ellers tage rma sager noget mindre seriøst..
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. juni 2009 - 09:15 #9
Jeg opgav selv deres kunde"service" og brugte denne formular til at skrive til deres direktør:

http://getmore.dk/klage.aspx

Det virkede faktisk, for selvom de ikke ville indrømme deres fejl, endte de med at sende de mig et nyt mobo per kulance.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2009 - 20:12 #10
Well...
Man kan altså ikke regne med at man kan købe til en billig penge og samtidig forvente at man får en super service.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
01. juni 2009 - 22:13 #11
Enig med John.

Oplevelsen har jeg så taget ved lære af - forhåbentlig :)
Avatar billede lillekiller Nybegynder
25. august 2009 - 21:30 #12
forventer heller ikk super service, bare ganske almindelig anstændig rma behandling, og ikk modtage bundkortet der stadig ikk virker og ligegyldighed fra deres side...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. august 2009 - 19:47 #13
Når man handler i en butik, er det ikke kun en vare der handles.
Det er ligeså meget en god oplevelse, og at blive lyttet til og respekteret.

Det lader til at du har handlet et sted der har glemt at tage dette med når de sælger deres varer.
Avatar billede lillekiller Nybegynder
03. marts 2012 - 17:43 #14
lukker tråden.