Avatar billede BRB Praktikant
02. juni 2009 - 11:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Error 1114: A dynamic link library (DLL) initialization routine failed

Min Broadband NIC viser "Not connected" selvom der er liv i kablet.
Jeg kan ikke repere forbindelsen da den siger min "diagnostic policy service" ikke køre.
når jeg prøver at starte servicen får jeg følgende fejl "Error 1114: A dynamic link library (DLL) initialization routine failed"

Der er ikke lavet nogen restore point, så det er ikke løsningen

Systemet er Vista Enterprise som køre på et større domæne.

Jeg vil være umådelig glad for et svar.
Avatar billede BRB Praktikant
02. juni 2009 - 13:03 #1
Jeg prøvede også at kopiere en anden kopi af dps.dll ind og overskrive den existerende i system32. men jeg har ikke rettigheder til det.
Hverken med en WinPE eller i safemode eller som local admin.

Jeg 30 min nutter fra at køre et ny styresystem på hved hjælp af sccm og PXE-boot.

en løsning inden da ville være lækkert.
Avatar billede BRB Praktikant
24. august 2010 - 10:36 #2
Der kom aldrig en løsning på dette.
tror det endte med at jeg smed computeren ud. kan faktisk ikke huske det.