Avatar billede fodboldlasse Nybegynder
02. juni 2009 - 19:54 Der er 8 kommentarer

HVILKEN BÆRBAR SKAL JEG VÆLGE !!

hej alle sammmen jeg ville hør vilke af disse to bærbar der bedst til at spille spil og sådan noget !!! også i forhold til pris

Pleaz hjlæp mig.

her er linket til den første

http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=35725&categoryid={4A230393-C40F-447C-934D-FC58BFDB91E2}&nodeid=

og her er linket til den anden

http://www.eu-computer.dk/shop/asus-g50v-ex104c-25473p.html
Avatar billede haverslev Novice
02. juni 2009 - 20:07 #1
Den fra Expert er ikke en særlig god spille maskine, kan måske kører wow i low setting, men så skal du vist også være glad :)
Dens grafikkort:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-9300M-GS.9452.0.html

Hvorimod Asusen, den kan spille alle de spil der er fremm idag, uden broblemer.
Dens grafikkort:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-9700M-GT.9454.0.html

Så har du pengene, så køb Asusen :9
Avatar billede Skoday Nybegynder
02. juni 2009 - 20:18 #2
Asus'en har det bedste grafikkort og processer.

jeg ville vælge asus!!! bedst til at spille.
jeg har selv en asus. jeg koøbte den for 2 uger siden. det dårlige ved asus er når man geninstallere. den er ikke lige til at geninstallere. jeg ville vælge Asus.
Avatar billede justrace Novice
02. juni 2009 - 21:22 #3
Jeg vil absolut også vælge ASUS, men jeg vil nu godt se den klare "alle de spil der er fremme idag ...". Det kan den IKKE.
NVIDIA GeForce 9700M GT - 512 MB Grafikkort er ikke til nye spil.

>Skoday: Hvad er det der er svært ved retablering af din ASUS?
Avatar billede Skoday Nybegynder
02. juni 2009 - 22:00 #4
først skal man gå bios også boot dvd drev først. så genstarter du din bærbar. så kan man geninstallere. så går der noget tid indsæt driver cd'en. så åbner den kommandoprompt så skal man lukke det. så installere den. så genstarter den. så er den på engelsk. så skal man genstarte. så kommer den med det fra første gang man købte den. så når man tror man er færdig skal man installere alle driverne på cd'en der hører med. man skulle tro den gjort det. men det har den ikke. så virker den igen, som ny
Avatar billede justrace Novice
02. juni 2009 - 22:14 #5
Har du overvejet at bruge den der ligger på din HDD?
Avatar billede haverslev Novice
03. juni 2009 - 07:54 #6
justrace > det kan den nu sagtens, selv et GF 9600M Gt kan klare alle de spil
Min søn spiller Crysis, WOW, cs, osv.

Et GF 9700M gt er bedre end 9600M Gt, så ingen problemer der
Tillige skrives der også følgende for 9700:

Crysis: 1280x1024, very high: 20 fps -> not playable (in medium-high playable) (men 9600 kan godt i samme opløsning, så mon ikke 9700 også kan :)
Enemy Territory: Quake Wars: 1600x1200: 73 fps -> fluently playable
Half Life 2 - Episode 2: 1600x1200: 64 fps -> fluently playable
Supreme Commander: 1600x1200: 52 fps -> fluently playable
World in Conflict: 1280x1024: 29 fps -> playable
Avatar billede AndersHelp Nybegynder
03. juni 2009 - 11:05 #7
Det kan godt være svært at finde den bedste bærbare computer. Der er temmelig mange paramtere som er vigtige. For mig betyder det næsten mest at tastaturet er godt og at skærmen er til se på. Man skal ikke glemme de basale features til fordel for fart-specifikationerne.

Ellers synes jeg du får gode råd her.