Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. juni 2009 - 17:49 Der er 1 kommentar

Søger ikoner som kan sybolisere en 1-5 rating - som enkeltstående ikoner

Jeg er ved at lave en applikation, hvor brugere kan lægge nogle tips til andre brugere, og rate dem fra 1-5. Jeg har brug for at vise denne rating ved siden af de enkelte tips, og derfor skal jeg bruge nogle ikoner hertil. Det er nemt nok at finde nogle med en stribe på 1-5 stjerner.

MEN jeg skal også lave en oversigt hvor de enkelte tips vises som ikoner med titel under, og her går det ikke at have en lang række stjerner som ikon. Derfor leder jeg efter nogle ikoner, somi sig selv symboliserer dårlig eller bedre (ligesom smileys) - det kan fx. være en mørk stjerne ved 1, en alm. ved 3 og én som skinner kraftigt ved 5. Eller en halv stjerne som gradvis bliver mere komplet.

Er der nogen der ved hvad den slags ikoner hedder, eller kan henvise mig til et sted hvor jeg kan finde nogle (helst til fri afbenyttelse)?

På forhånd tak
Avatar billede kbryhl Nybegynder
11. juni 2009 - 11:56 #1