Avatar billede anneji Nybegynder
06. juni 2009 - 13:49 Der er 1 kommentar

Red et skærmkort

Kan skærmkortet reddes?

Lidt flere point kan måske fange nogens interesse.
Spørgsmålet er tidligere oprettet på:
http://www.eksperten.dk/spm/877338#reply_7398367

Mit skærmbillede ser sådan ud:
http://picasaweb.google.dk/annejindSL/UnavngivetAlbum?feat=directlink

Når jeg kører DirectX er der fejl i 3D accelerationen (der mangler dele af den roterende terning):

Testresultater for Direct3D 8: Fejl ved trinnet 32 (Brugerbekræftelse af Direct3D-gengivelse): HRESULT = 0x00000000 (fejlkode)
Testresultater for Direct3D 9: Fejl ved trinnet 32 (Brugerbekræftelse af Direct3D-gengivelse): HRESULT = 0x00000000 (fejlkode)
Avatar billede c-holst Novice
07. juni 2009 - 00:04 #1
prøvet det gode gamle trick med at starte i fejlsikret og fjerne skærmkortet i enhedshåndteringen og afinstalere driveren via tilføj fjern programmer.

inden du gør det, kan du finde den originale driver frem, eller en som du ved har virket.

ofte kan fejl(dog næppe din)skyldes en ny men ikke helt optimal driver