Start > Alle programmer > Accessories (tilbehør) > Højreklik på "Command Prompt" > Kør som administrator.
Kopier de 2 linjer af en gang > Højreklik i dos vinduet > Vælg "Sæt ind".
netsh int ip reset resetlog.txt
netsh winsock reset catalogGenstart din pc
Prøv om det ændrede noget på problemet?
Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.htmlInstaller programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på
"Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på
"Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med den log fra HiJackThis...
1. Hent nyeste version af HijackThis ned til skrivebordet.
2. Dobbeltklik på installationsfilen, og følg installationsvejledningen.
3. Dobbeltklik på det nye HijackThis ikon på skrivebordet.
4. På menuen der kommer op, klikker du på: Do a systemscan and save a logfile.
5. Efter et kort øjeblik åbner en logfil i notesblok, kopier teksten herind.
6. Hvis du ikke selv vælger at gemme loggen på skrivebordet, bliver den automatisk gemt på destinationen: C:/Programmer/hijackthis.log hvor du senere kan finde den.
http://sptlarsenserious.googlepages.com/HJT-sfx.exePS: Fortæl lige om den pc har kørt på nettet over den modem
Det er vel ikke sådan at du har haft en anden pc koblet til denne modem?
Jeg er ikke på mere i aften.