Avatar billede Pawel Novice
07. juni 2009 - 13:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

God Solid State harddisk til XP computer

Hej Allesammen

Min Raptor er ved at være slidt. Jeg tænkte på at forkæle migselv og købe en solid State harddisk. Så har jeg søgt lidt her og læst på toms hardware og er blevet noget forvirret.

Nogle skriver om at de har nogle børnesygedomme, andre nævner noget om at de har en begrænset gb de kan skrive i deres levetid som ikke er høj, hvad høj så end er???

Jeg spiller og arbejder fra min Raptor og håber at ville gøre det samme fra min Solid State disc. Jeg tænker på en 80 gb eller måske 128 gb disc.

Hvad syntes I at jeg skal kigge efter?

Venlig hilsen
/Story
Avatar billede showsource Seniormester
07. juni 2009 - 16:37 #1
Hvis det var mig:
Intels nyeste
eller evt. en OZC

Men jeg ved ikke om der er noget nyt på vej indenfor kort tid .....

P.S. Hvordan er en disk ved at være "slidt" ? :O)
Avatar billede Pawel Novice
07. juni 2009 - 19:53 #2
Hej Showsource

Well, "slidt", det er mit gæt. Selv efter en format C, så er den ikke så hurtig som den var for 2 år siden. Jeg oplever at mit system hurtigt bliver langsomt.
Derfor tænker jeg at den er slidt :-)
Avatar billede Pawel Novice
07. juni 2009 - 20:16 #3
Den her ser rigtig fin ud :

OCZ Apex Series Solid State Disk 120 GB

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=497706#top10
Avatar billede showsource Seniormester
08. juni 2009 - 06:57 #4
Ja, en disk bliver vel også slidt efterhånden.

Og ja, OCZ og ikke OZC :O)
Husker jeg læste en anmeldelse på toms hardware guide, da man kunne få diske på 32 og 60 Gb
Og her var OCZ klart vinder.

Men såvidt jeg kan forstå, er intel's nye hurtigere.
Men prisen er også derefter.
Avatar billede Pawel Novice
06. april 2010 - 15:40 #5
Tid at lukke