Avatar billede palle_ib Nybegynder
08. juni 2009 - 23:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Visual Basic´s Debugger

Jeg har fået designet mig et ark som virker perfekt og efter hensigten indtil Excel skal lukkes.

Er der nogen som ved om man kan deaktivere VBA Debugger i sin beforeclose kode?
Hvis man kan hvordan gør man det så?

Jeg har tidligere forsøgt at får fikset problemet i arket men ingen har kunne løse problemet. Se evt. her for sidste løsningsforsøg.

http://www.mrexcel.com/forum/showthread.php?p=1931500&posted=1#post1931500

Håber nu at nogen kender koden til at deaktivere VBA debugger da problemet derved kan omgåes.
09. juni 2009 - 07:39 #1
I har sikkert prøvet med on error resume next, men jeg vil anbefale at finde fejlen i stedet.
Avatar billede palle_ib Nybegynder
13. juni 2009 - 09:55 #2
Hej Thor Ostergaard,
Jeg har indbygget on error resume next i koden.
Jeg er også igang med at prøve på at løse fejlen. Se evt. linket og kom gerne med dit forslag til løsningen.
13. juni 2009 - 10:57 #3
Jeg kiggede på linket, men jeg kan ikke gøre ret meget uden regnearket.
Avatar billede palle_ib Nybegynder
09. juli 2009 - 23:56 #4
Hej Thor Ostergård
Der er nu også kommet et link til regnearket oploadet til et eller andet site.
God fornøjelse - tror at det er umuligt at løse det alle andre har efterhånden givet op.
Avatar billede palle_ib Nybegynder
20. august 2010 - 12:39 #5
Ingen svar desværre!