Avatar billede loonz Nybegynder
09. juni 2009 - 23:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tiger -> Leopard

Jeg kan se, at det kommende Snow Leopard er tilgængelig for Leopardbrugere for kun 29$. Jeg kan ikke finde et tilsvarende tilbud for Tiger -> Leopard.

Er det ikke muligt at opdatere til Leopard fra Tiger uden at skulle betale 999,- for et helt nyt styresystem?
Avatar billede julleman Nybegynder
10. juni 2009 - 08:23 #1
Desværre, Apple har faste priser på deres operativsystem, det er jo faktisk en "opgradering" da du ikke kan købe en ny Mac uden operativsystem.
Avatar billede loonz Nybegynder
14. juni 2009 - 16:46 #2
Tak for svar :-)