Avatar billede moghasu Praktikant
10. juni 2009 - 14:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Links i outlookmails

Efter at have installeret Mozilla Firefox overtog denne magten fra Microsoft internet explorer. Efter at have afinstalleret Firefox igen, får jeg nu følgene meddelelse når jeg klikker på et link i en mail.

"This operation has been canceled due to restrictions in effect on this computer. Please contact your administrator."

Hvordan får jeg disse til at virke igen? Explorere er stadig installeret på computeren.

Venlig hilsen
Moghasu
10. juni 2009 - 14:33 #1
Win98, ME, XP, Vista, Win7, ... ?
Avatar billede moghasu Praktikant
10. juni 2009 - 14:40 #2
XP
Avatar billede moghasu Praktikant
10. juni 2009 - 14:41 #3
Og det er outlook 2003
Avatar billede vejmand Juniormester
10. juni 2009 - 14:56 #4
Prøv dette:
Åbn Internet Explorer -> Funktioner -> Internetindstillinger -> Programmer -> Standardwebbrowser -> Benyt som standard.
Avatar billede moghasu Praktikant
15. juni 2009 - 11:49 #5
Hej Vejmand,

Sådan!! det virkede, mange tak for hjælpen.
Vil du klikke ind som svar så du kan få dine point.

Venlig hilsen
Moghasu
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2009 - 12:34 #6
Velbekomme, svar kommer her.  :-)