Avatar billede sgt_a Novice
11. juni 2009 - 12:36 Der er 2 kommentarer

Spamfilter online hosted af f.eks. ISP

Hej Alle

Jeg har min mailserver og er træt af spam. Jeg har ikke lyst til at betale i dyre domme for filter fra spamfighter til exchange server eller strøm til linux server. Derfor hvem har kendskab til et filter online tilsvarende Dandomain se her https://www.dandomain.dk/produkter/hostedspamfilter-bestil.html
Jeg tænker at en ISP kan tilbyde dette som en tillægsservice til abonnement. Mig bekendt yder mit Fullrate ikke den service.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
11. juni 2009 - 12:37 #1
opret dem som HTML-enteties:

ø = ø

osv... så slipper du for alle de problemer.
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
11. juni 2009 - 12:38 #2
UPS - kom til at poste i den forkete :-)