Avatar billede hoeks Nybegynder
16. juni 2009 - 13:18 Der er 7 kommentarer

joomlatutorials.dk - hvad synes i?

Hej eksperter
Jeg har lavet et site http://www.joomlatutorials.dk

På sitet er 50 videotutorials til joomla og en beskrivelse på dansk af disse. Endvidere har jeg skrevet en række artikler omkring joomla og joomla hosting. Mit mål med siden er at få skabt en joomla portal, hvor webmastere og andet godtfolk kan få hjælp til joomla.

Hvad synes I om sitet? Og endnu vigtigere - hvad mangler der? Er den overskueligt?

Alle inputs modtages med kyshånd!
Avatar billede hoeks Nybegynder
16. juni 2009 - 21:27 #1
Slet ingen?
Avatar billede hoeks Nybegynder
18. juni 2009 - 16:16 #2
Overhovedet ingen der vil komme med inputs til http://www.joomlatutorials.dk ?
Avatar billede hoeks Nybegynder
19. juni 2009 - 12:18 #3
Beklager - men jeg bumper altså lige!
Avatar billede egzonrh Nybegynder
27. juni 2009 - 22:52 #4
Jeg har lige tjekket "Site Vurdering" og fandt dit:)..

Din hjemmeside ser virkelig professionelt og flot ud.
Der er bare nogle småting.

1. De sorte menu boxe. De ødelægger designet meget. Lav dem med andre professionele buttons.
2.Søg funktionen er alt for stor, og "Søg" knappen er ikke helt på plads.

Ellers er der ikke mange andre ting.
Avatar billede hoeks Nybegynder
06. juli 2009 - 18:00 #5
Egzonrh > Tak for dit besyv. Jeg fikser fejlene snarest :)
Avatar billede egzonrh Nybegynder
06. juli 2009 - 20:23 #6
Helt i orden:)
Avatar billede Danieldue Nybegynder
06. november 2009 - 22:59 #7
Nu har vi jo skrevet før på joomlatutorials. Jeg syns bestemt det er et fint site du har bakset sammen. Men vigtigst. Godt indhold.

Nu jeg jo en photoshop nørd og kan godt lide detaljer! Det mangler lidt i dit design. Du har godt nok en illustration eller to. De er også meget simple, så det hele passer jo sådan set fint sammen :) En meget blød gradient, på de farvede kasse ville være fint.

Du kunne jo også style dit Kommentar system, med lidt css ;)

Vh Daniel