Avatar billede rabell Nybegynder
17. juni 2009 - 09:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Bedste hosting/webhotel til prisen?

Hej,

Jeg har lavet et site, der kommer til at have en del trafik. Det bliver ikke tungt, men jeg leder efter et webhotel, der er stabilt mht. oppetid og respons/service, hvis uheldet skulle være ude. Pga. nyopstart vil jeg helst ikke af med mere end 150 kr. md.

Hvem kan I anbefale?

På forhånd tak.
Avatar billede keysersoze Guru
17. juni 2009 - 10:07 #1
Der vil nok komme rigtig mange forslag omkring dandomain, wannafind, surftown, one osv så jeg vil være lidt utraditionel og foreslå http://www.netsite.dk/ - Har selv flere sider os dem og er meget tilfreds, specielt adgangen til kontrolpanelet Plesk giver mig nogle rigtig gode muligheder.
Avatar billede mrgumble Nybegynder
17. juni 2009 - 10:27 #2
One.com kører utrolig stabilt og du kan få et webhotel til 11,25 pr. måned. Det giver dig 3000MB, php, mysql og asp + mere og deres support er også ret hurtig.
Eneste negative omkring One.com er den administrative del (hvis du skal have overdraget webhotellet, ændret noget) der er ret hjernedødt.
Avatar billede rabell Nybegynder
17. juni 2009 - 12:57 #3
Ok, one.com kan jeg ikke bruge, da det skal kunne understøtte .asp-løsninger. Indtil nu fører netsite.dk, selvom deres pris er i den høje ende.

undskyld jeg ikke fik den detalje med i spørgsmålet.
Avatar billede aaberg Nybegynder
17. juni 2009 - 14:04 #4
Hvad med surftown.dk? Deres billigste asp.net webhotel koster 29 kr om måneden det første år, derefter koster det 48,75kr.

Ellers er der web10.dk. Der kan du få asp.net webhotel til 11,25kr. Web10 har haft et rygte for at være lidt ustabil til tider, men jeg tror de har ordnet op i en del af dette. Jeg har selv et web10 webhotel, og er godt tilfreds.

Hvis du har tænkt dig at bruge SQL Server eller mySql, er surftown nok det bedste valg. Her er der ingen begrænsning på antal databaser, så længe du ikke bruger mere end den diskplads du har til rådighed. Web10 har en begrænsning på 25mb på databaser, og jeg tror at SQL Server koster ekstra.

Surftown har så vidt jeg husker heller ingen begrænsning på antal domæner og subdomæner.
Avatar billede rabell Nybegynder
17. juni 2009 - 14:49 #5
ok, jeg kigger på det med det samme.
Avatar billede rabell Nybegynder
10. august 2009 - 17:31 #6
aaberg_cc

Vi har valgt Surftown, og jeg accepterer derfor dit svar. mange tak for hjælpen.

Hvordan er det nu, du får dine points?
Avatar billede aaberg Nybegynder
11. august 2009 - 08:13 #7
Jeg skal først lægge et svar. Det kommer her :-)