Avatar billede playern Nybegynder
17. juni 2009 - 11:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Simpel webshop - Hvem vil lave den??

Hej Eksperter

Jeg skal bruge en simpel webshop med betalingsmodul til Visa/Dankort. På siden vil der være ca. 20 produkter. Det skal være muligt at opdatere og udskifte produkter nemt og enkelt. Der skal være mulighed for at vælge dansk og engelsk.

Det vil være en fordel, hvis brugere får adgang til shoppen, via et password - Da det ikke skal være en offentligt tilgængelig shop - Kun for indbudte personer.

Nærmere kravsspec. kan vi tale om, men kodeordet er "Keep it Simple" Så det burde være en nem og enkel opgave for den rette.

Det er vigtigt for os at deadlines bliver overholdt og at opgaven afsluttes hurtigt og effektivt. Vi kommunikerer bedst pr. tlf eller mail - Så det skal være muligt.

Burde være en nem opgave, lige til at gå til. Prisen er vigtig.

Klaus
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
17. juni 2009 - 12:06 #1
prøv eventuelt at kigge på Scannet.dk og få en hosted løsning i stedet, så er der endnu mindre vedligehold.
Og der findes andre end Scanne der tilbyder det samme ;-)
Avatar billede j4k0b Nybegynder
17. juni 2009 - 12:33 #2
www.dandomain.dk er umiddelbart den mest populære standard-løsning i danmark
Avatar billede jonhauge Nybegynder
17. juni 2009 - 13:11 #3
Vi kan levere et shop system som det du beskriver noget billigere end både scannet og dandomain.

MVH
Jon Hauge
jon@relationhouse.com
Avatar billede infospray Nybegynder
19. juni 2009 - 20:24 #4
Vi kan levere en professionel webshop bygget på Magento (se demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/) med unikt design til kun 9.995,-. Prisen er inklusiv hosting og betalingsgateway (modtag betalingskort) hele første år.
Avatar billede miomao Nybegynder
30. juli 2009 - 09:03 #5
Hvis det stadig er aktuelt med en webshop.

Har du set e-cart.dk ?
Avatar billede dhphases Praktikant
07. september 2009 - 23:08 #6
Den opgave vil vi meget gerne tage os af hvis der ikke er fundet en løsning allerede.

Kontakt mig på web@dhbiz.dk eller 23 29 70 35
Avatar billede bomas Nybegynder
05. december 2009 - 06:30 #7
Er klar på opgaven kig forbi.

www.bomas.dk