Avatar billede Computergeek Nybegynder
19. juni 2009 - 19:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Coca Cola

Hej vil i være så venlige at sende mig de koder der står under lågene på coca cola fanta o.s.v
Jeg vil give 30 point pr. kode...

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2009 - 19:47 #1
Regler for brug af Eksperten.dk
  1. Det er ikke tilladt at:
      7.tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget).

Derudover er der andre regler som du også overtræder.
Avatar billede Computergeek Nybegynder
19. juni 2009 - 19:50 #2
Ok Tak for det så jeg ikke laver samme fejl igen ... :D
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2009 - 19:58 #3
Jamen, selv tak.
Avatar billede arne_v Ekspert
19. juni 2009 - 20:57 #4
Hvis koderne blev postet her saa er det vel ogsaa loest her?

:-)
Avatar billede justrace Novice
19. juni 2009 - 21:14 #5
Jeps, så kan vi alle være med i konkurrencen. :)
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2009 - 10:35 #6
Ja, men koderne kan kun bruges én gang, og derfor er det imod denne regel:

Regler for brug af Eksperten.dk
  1. Det er ikke tilladt at:
      12. tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk's brugere.

Desværre :-(
Avatar billede arne_v Ekspert
21. juni 2009 - 23:19 #7
Svaret er tilgængeligt for alle.

Det er kun den hurtigste som kan udnytte det til hvad det nu går ud på. Men alle har chancen for at være hurtigst.

Lidt ligesom spørgsmål om et forslag til en PC og et link til et godt tilbud med begrænset antal. Det er ikke givet at alle vil kunne bruge svaret til noget, men alle har haft chancen.