Avatar billede dadko Nybegynder
20. juni 2009 - 15:44 Der er 2 kommentarer

Ftp user problem

Hej Allesammen

Jeg har fået et dedicated server som indeholder Version Confixx Prof. 3.

Men problem er at jeg ved ikke hvordan jeg skal lave ftp accounts selvom jeg få lavet ny reseller user.

Jeg håber at nogen af jer kan hjælpe mig jeg har lige brugt et døgn på at søge rundt i forskellige forums men aldrig kom til den rigtige svar.

Jeg skal nok give point til alle som kan hjælpe mig.
Avatar billede fbhzone Nybegynder
12. juli 2009 - 22:05 #1
Så vidt jeg husker på confixx, så kommer brugerne til at hedde webX (X=nummer), og de bliver oprettet når du opretter en "hostingplan"
Avatar billede dadko Nybegynder
21. juni 2010 - 22:41 #2
Ok takker