Avatar billede pehory Nybegynder
21. juni 2009 - 14:56 Der er 1 kommentar

Musik i beverly hills

Hejsa

Jeg kom til at tænke på en sang jeg engang så i beverly hills 90210
Bandet spillede i peach pit after dark og det er nogenlunde de informationer jeg har :)
Jeg vil nok kunne genkende navnet, så det jeg søger er en liste over bands der har spillet i after dark (min egen google-søgning gav intet resultat)

Peter
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
21. juni 2009 - 17:46 #1