Avatar billede Steen_Ingvorsen Nybegynder
21. juni 2009 - 17:10 Der er 3 kommentarer

Hejsa

Har en nabo med en ældre stationær pc af mærket Acer Asire Power Series version 2002, Intel (R), Celeron (R), CPU 2,66 GHz, 2,67 GHz, 224 MB Ram. den kører windows XP....

Jeg ringede til Acer og snakkede med dem ang hvor meget Ram jeg kunne komme i den og de fortalte mig max 1 GB, men de kunne ikke fortælle mig hvor mange pins de ram jeg skal har? Er det DDR ram jeg skal købe til den og er det ligemeget hvor mange pins? Er ikke en helt vild haj til det her, men kan nu godt sætte en ram-klods i, jeg vil bare gerne købe de rigtige, så hvis I ved hvilke og hvor henne jeg kan købe dem (evt. et link) ville min nabo blive rigtig glad...

Mvh Steen
21. juni 2009 - 17:15 #1
(Ikke specielt sigende overskrift ???)
Avatar billede vilkir Praktikant
21. juni 2009 - 17:18 #2
prøv at installere siw så kan du se hvad pcen indholder
21. juni 2009 - 17:20 #3
Hent og kør denne lille programstump -> [SIW - System Information for Windows]
http://www.gtopala.com/

Se/læs under punktet Memory...

224 MB Ram er heller ikke i praksis brugbart...