Avatar billede thechad Nybegynder
23. juni 2009 - 01:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Printer problem i Windows 7

Hejsa. Jeg har næsten lige installeret dette ellers ret gode system (set med mine øjne) Det er 64 bit versionen.

Jeg har så en HP Laserjet 2600N. Den kan jeg ikke få til at virke i denne version. Det er sat til via netværket - ikke direkte til min pc.

HP yder ikke windows 7 support før den officielle version udkommer - det er da lidt ØV.

Mvh
Avatar billede nissen2630 Novice
23. juni 2009 - 06:24 #1
Min HP 7280 måtte jeg tilslutte via USB og installere.

Rettede derefter proten til net porten.

Nu spiller det bare
Avatar billede nissen2630 Novice
23. juni 2009 - 06:26 #2
Husk lige at rydde op i dine gamle spørgsmål (Afslutte dem)
Avatar billede thechad Nybegynder
24. juni 2009 - 00:26 #3
Oki - det prøver jeg og vender lige tilbage.

Ang. mine ældre spørgsmål - så dem godt, det er jo ikke så tit jeg er forbi her MEN, jeg har tjekket op på dem og synes ikke der er nogle steder jeg kan afsluttet/ give point??

Mvh
Avatar billede thechad Nybegynder
24. juni 2009 - 01:22 #4
Det virkede squ :)

Tak for hjælpen Nissen.

Hvordan giver jeg dig point? Skal du ikke lave din 'kommentar'  om til et svar?

Mvh

PS - har ryddet op i de gamle nu
Avatar billede nissen2630 Novice
24. juni 2009 - 12:18 #5
Så får du da et svar :-)