Avatar billede thechad Nybegynder
24. juni 2009 - 00:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Printerdriver i Win 7

Jeg har en HP Laserjet 2600N.Den er tilsluttet via min router.
Nu har jeg lige installeret windows 7 64 Bit. Nu virker min printer så selvfølgelig ikke.

HP har ingen drivere før den egentlige release af Win 7 i oktober..

Er der en venlig sjæl som har en idé til hvad jeg kan gøre?

Mvh
Avatar billede thechad Nybegynder
24. juni 2009 - 00:28 #1
Sorry - fejl. Men min forgående 'post' stod ikke under 'mine indlæg' ??  Derfor skrev jeg spøgsmålet en gang til - Beklager
Avatar billede snowball Novice
24. juni 2009 - 08:48 #2
Det er fordi der er forskel på indlæg og spørgsmål ;)

Listen med "Indlæg" som der linkes til i profil boksen i øverste højre hjørne viser kun spørgsmål som du reelt deltager i - altså hvor du har skrevet et indlæg.

Indtil du selv har skrevet et indlæg (altså en kommentar / svar) i dit eget spørgsmål, så fremgår spørgsmålet ikke af den liste.

For at se en komplet liste over dine egne spørgsmål, så bør man altid benytte "Oprettede spørgsmål" listen i ens profil.