Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2009 - 22:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Android. Hjælp til root'ing af HTC magic med android styresystem

For det første: ved ikke om det er den rigtige kategori jeg har valgt at ligge det her spørgsmål i.

Men som overskriften lyder, så har jeg brug for en god guide til at root'e min HTC Magic. er der nogen der kan linke en eller kan forklare mig hvordan jeg skal gøre. Har søgt på nettet efter nogle guides, men har ikke rigtigt kunne finde nogen som jeg har kunne finde ud af. Det skal lige siges at jeg ikke er specielt god til sådan noget, så det må gerne være en guide der er virkelig penslet ud i de mindste detaljer :)
Per
Avatar billede thomzendk Novice
03. september 2009 - 18:43 #1
Har også fuldt et par guides angående rooting (dog af en Hero), men endnu uden held, hvis jeg finder en der virker, så får du høre.. ;D
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2009 - 12:16 #2
Prøv at tjekke mobildebat.dk eller nærmere http://mobildebat.dk/showthread.php?t=156862 Det skulle være en guide til at roote din hero, ellers læs mere på http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=493 De ved rigtig meget om det, og der er jeg helt sikker på at de har fundet ud af hvordan det skal gøres