Avatar billede lotte48 Nybegynder
29. juni 2009 - 13:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbne backup filer dannet i Ghost

Jeg har overtaget en forenings-PC og dertil hørende komprimerede backup-filer. Der ligger Norton Ghost på PC'en, men jeg kan ikke åbne filerne med den. Findes der andre programmer der kan åbne disse komprimerede filer, så jeg kan se, hvad de indeholder - og evt. fiske enkelte filer ud af komprimeringen ???

/Lotte
Avatar billede mrtn Nybegynder
29. juni 2009 - 16:43 #1
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2009 - 17:55 #2
Hvis der er installeret Ghost på maskinen, ligger der som regel et program der hedder Ghost Explore, det er lidt alla stifinder og kan åbne et Ghost image, så man kan pille enkelte filer ud af imaget.