Avatar billede ginola Juniormester
01. juli 2009 - 19:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort

Har i øjeblikket et Nvidia Geforce 8500 GT 512MB, hvilket, mærkeligt nok, vist ikke er helt godt nok til at køre f.eks. Pro Cycling Manager 2009, nogen der kan komme med lidt ideer til et bedre kort der samtidig er ok billigt ?

Er mit nuværende kort outdated ?
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
01. juli 2009 - 19:51 #1
Først må vi lige have et par ting på plads, hvad er dit budget, hvor stor er din strømforsygning, vil du have analog eller digital? eller mix.
samt, hvilket bundkort har du? (:
Avatar billede ginola Juniormester
01. juli 2009 - 20:10 #2
Ved ikke lige helt med strøm, men mener den er pænt med der !

Analog/digital ?? was ist das ?

Budget er under 1000,- (hvis muligt ;-)

    PC:
      PC type                                          ACPI Multiprocessor PC
      Operativ System                                  Microsoft Windows XP Home Edition
      OS Service Pack                                  [ TRIAL VERSION ]
      Internet Explorer                                8.0.6001.18702
      DirectX                                          4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
      PC Navn                                          KIM-OSIOKEKEKT5
      Bruger Navn                                      Kim
      Logon Domain                                      [ TRIAL VERSION ]
      Dato / Tid                                        2009-07-01 / 20:08

    Motherboard:
      CPU Type                                          DualCore Intel Core 2 Duo E6750, 2666 MHz (8 x 333)
      Motherboard Navn                                  Asus P5K SE  (2 PCI, 3 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN)
      Motherboard Chipset                              Intel Bearlake P35
      System Hukommelse                                [ TRIAL VERSION ]
      DIMM1: Corsair XMS2 CM2X1024-6400                1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM  (5-5-5-18 @ 400 MHz)  (4-4-4-13 @ 270 MHz)
      DIMM2: Corsair XMS2 CM2X1024-6400                [ TRIAL VERSION ]
      DIMM3                                            [ TRIAL VERSION ]
      BIOS Type                                        AMI (07/19/07)
      Kommunikations Port                              Kommunikationsport (COM1)

    Grafikkort:
      Grafikkort                                        NVIDIA GeForce 8500 GT  (512 MB)
      3D Acclerator                                    nVIDIA GeForce 8500 GT
      Skærm                                            LG Flatron 1715S  [17" LCD]  (150189224)

    Multimedie:
      Lydkort                                          Realtek ALC883 @ Intel 82801IB ICH9 - High Definition Audio Controller

    Lager:
      IDE Kontroller                                    Intel(R) ICH9 2 port Serial ATA Storage Controller 1 - 2921
      IDE Kontroller                                    Intel(R) ICH9 2 port Serial ATA Storage Controller 2 - 2926
      IDE Kontroller                                    Standard Dual Channel PCI IDE-controller
      Floppy Drev                                      Diskettedrev
      Disk Drev                                        SAMSUNG SP2514N  (250 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)
      Optisk Drev                                      HL-DT-ST CD-RW GCE-8520B  (52x/24x/52x CD-RW)
      Optisk Drev                                      TSSTcorp CDDVDW SH-S203B  (DVD+R9:16x, DVD-R9:12x, DVD+RW:20x/8x, DVD-RW:20x/6x, DVD-RAM:12x, DVD-ROM:16x, CD:48x/32x/48x DVD+RW/DVD-RW/DVD-RAM)
      SMART Harddisk Status                            OK

    Partitioner:
      C: (NTFS)                                        [ TRIAL VERSION ]
      Total Størrelse                                  [ TRIAL VERSION ]

    Inddata:
      Keyboard                                          Standard 101/102-tastatur eller Microsoft Natural PS/2 Keyboard
      Mus                                              Logitech USB-trådløs mus

    Netværk:
      Primære IP Adresser                              [ TRIAL VERSION ]
      Primære MAC Adresser                              7A-79-05-19-4F-1D  (bruger-defineret)
      Netværks Adapter                                  Attansic L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Controller  (192. [ TRIAL VERSION ])
      Netværks Adapter                                  Hamachi Network Interface  (5.25 [ TRIAL VERSION ])

    Ydre Enheder:
      Printer                                          HP Deskjet F2100 series
      Printer                                          Microsoft Office Document Image Writer
      Printer                                          Microsoft XPS Document Writer
      USB1 Kontroller                                  Intel 82801IB ICH9 - USB Universal Host Controller
      USB2 Kontroller                                  Intel 82801IB ICH9 - USB2 Enhanced Host Controller
      USB Enhed                                        HP Deskjet F2100 Printer series (DOT4USB)
      USB Enhed                                        HP Deskjet F2100
      USB Enhed                                        Logitech USB-trådløs mus
      USB Enhed                                        Understøttelse af USB-udskrivning
      USB Enhed                                        USB-sammensat enhed

    DMI:
      DMI BIOS Producent                                American Megatrends Inc.
      DMI BIOS Version                                  0401
      DMI System Producent                              System manufacturer
      DMI System Produkt                                P5K SE
      DMI System Version                                System Version
      DMI System Serienummer                            [ TRIAL VERSION ]
      DMI System UUID                                  [ TRIAL VERSION ]
      DMI Motherboard Producent                        ASUSTeK Computer INC.
      DMI Motherboard Produkt                          P5K SE
      DMI Motherboard Version                          Rev 1.xx
      DMI Motherboard Serienummer                      [ TRIAL VERSION ]
      DMI Chassis Producent                            Chassis Manufacture
      DMI Chassis Version                              Chassis Version
      DMI Chassis Serienummer                          [ TRIAL VERSION ]
      DMI Chassis Aktiv Etiket                          [ TRIAL VERSION ]
      DMI Chassis Type                                  Desktop Case
      DMI Total / Frie Hukommelses Sokler              4 / 1

--------[ DMI ]---------------------------------------------------------------------------------------------------------

  [ BIOS ]

    BIOS Egenskaber:
      Producent                                        American Megatrends Inc.
      Version                                          0401
      Udgivelses Dato                                  07/19/2007
      Størrelse                                        1024 KB
      Boot enheder                                      Floppy Disk, Hard Disk, CD-ROM, ATAPI ZIP, LS-120
      Muligheder                                        Flash BIOS, Shadow BIOS, Selectable Boot, EDD, BBS
      Understøttede Standarder                          DMI, APM, ACPI, ESCD, PnP
      Udvidelses Egenskaber                            ISA, PCI, USB

  [ System ]

    System Egenskaber:
      Producent                                        System manufacturer
      Produkt                                          P5K SE
      Version                                          System Version
      Serie Nummer                                      [ TRIAL VERSION ]
      SKU#                                              To Be Filled By O.E.M.
      Familie                                          To Be Filled By O.E.M.
      Universelt Unikt ID                              [ TRIAL VERSION ]
      Vågn Op Type                                      Netafbryder

  [ Motherboard ]

    Motherboard Egenskaber:
      Producent                                        ASUSTeK Computer INC.
      Produkt                                          P5K SE
      Version                                          Rev 1.xx
      Serie Nummer                                      [ TRIAL VERSION ]

  [ Chassis ]

    Chassis Beskrivelse:
      Producent                                        Chassis Manufacture
      Version                                          Chassis Version
      Serie Nummer                                      [ TRIAL VERSION ]
      Aktiv                                            [ TRIAL VERSION ]
      Chassis Type                                      Desktop
      Boot-Up Tilstand                                  Sikker
      Strøm Forsynings Tilstand                        Sikker
      Thermisk Tilstand                                Sikker
      Sikkerheds Status                                Ingen

  [ Hukommelses Kontroller ]

    Egenskaber for Hukommelses Kontroller:
      Fejl Detekterings Metode                          64-bit ECC
      Fejl Korrektion                                  Ingen
      Understøttet Hukommelses Interleave              1-Way
      Nuværende Hukommelses Interleave                  1-Way
      Understøttede Hukommelses Typer                  DIMM
      Understøttet Hukommelses Spænding                3.3V
      Maksimum Hukommelses Moduls Størrelse            2048 MB
      Hukommelses Sokler                                4

  [ Processorer / Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz ]

    Processor Egenskaber:
      Producent                                        Intel
      Version                                          Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
      Serie Nummer                                      To Be Filled By O.E.M.
      Aktiv                                            To Be Filled By O.E.M.
      Reservedels Nummer                                To Be Filled By O.E.M.
      Ekstern Hastighed                                333 MHz
      Maksimum Hastighed                                3800 MHz
      Nuværende Hastighed                              2666 MHz
      Type                                              Central Processor
      Spænding                                          1.3 V
      Status                                            Tilkoblet
      Opgradering                                      Socket LGA775
      Sokkel Udformning                                LGA775

  [ Cache / L1-Cache ]

    Cache Egenskaber:
      Type                                              Intern
      Status                                            Tilkoblet
      Operations Tilstand                              Write-Back
      Arbejds Lager                                    8-way Set-Associative
      Maksimum Størrelse                                64 KB
      Installeret Størrelse                            64 KB
      Fejl Korrektion                                  Parity
      Sokkel Udformning                                L1-Cache

  [ Cache / L2-Cache ]

    Cache Egenskaber:
      Type                                              Intern
      Status                                            Tilkoblet
      Operations Tilstand                              Write-Back
      Arbejds Lager                                    8-way Set-Associative
      Maksimum Størrelse                                4096 KB
      Installeret Størrelse                            4096 KB
      Fejl Korrektion                                  Single-bit ECC
      Sokkel Udformning                                L2-Cache

  [ Cache / L3-Cache ]

    Cache Egenskaber:
      Type                                              Intern
      Status                                            Frakoblet
      Maksimum Størrelse                                0 KB
      Installeret Størrelse                            0 KB
      Sokkel Udformning                                L3-Cache

  [ Hukommelses Moduler / DIMM0 ]

    Hukommelses Moduls Egenskaber:
      Sokkel Udformning                                DIMM0
      Type                                              DIMM
      Hastighed                                        30 ns
      Installeret Størrelse                            1024 MB
      Monteret Størrelse                                1024 MB

  [ Hukommelses Moduler / DIMM1 ]

    Hukommelses Moduls Egenskaber:
      Sokkel Udformning                                DIMM1
      Type                                              DIMM
      Hastighed                                        30 ns
      Installeret Størrelse                            1024 MB
      Monteret Størrelse                                1024 MB

  [ Hukommelses Moduler / DIMM2 ]

    Hukommelses Moduls Egenskaber:
      Sokkel Udformning                                DIMM2
      Type                                              DIMM
      Hastighed                                        30 ns
      Installeret Størrelse                            1024 MB
      Monteret Størrelse                                1024 MB

  [ Hukommelses Moduler / DIMM3 ]

    Hukommelses Moduls Egenskaber:
      Sokkel Udformning                                DIMM3
      Type                                              DIMM
      Installeret Størrelse                            Ikke Installeret
      Monteret Størrelse                                Ikke Installeret

  [ Hukommelses Enheder / DIMM0 ]

    Egenskaber for Hukommelses Enhed:
      Form Faktor                                      DIMM
      Type                                              DDR2
      Detailler                                        Synchronous
      Størrelse                                        1024 MB
      Hastighed                                        667 MHz
      Total Bredde                                      64 bit
      Data Bredde                                      64 bit
      Enhedens Placering                                DIMM0
      Bank Placering                                    BANK0
      Producent                                        Manufacturer0
      Serie Nummer                                      SerNum0
      Aktiv                                            AssetTagNum0
      Reservedels Nummer                                PartNum0

  [ Hukommelses Enheder / DIMM1 ]

    Egenskaber for Hukommelses Enhed:
      Form Faktor                                      DIMM
      Type                                              DDR2
      Detailler                                        Synchronous
      Størrelse                                        1024 MB
      Hastighed                                        667 MHz
      Total Bredde                                      64 bit
      Data Bredde                                      64 bit
      Enhedens Placering                                DIMM1
      Bank Placering                                    BANK1
      Producent                                        Manufacturer1
      Serie Nummer                                      SerNum1
      Aktiv                                            AssetTagNum1
      Reservedels Nummer                                PartNum1

  [ Hukommelses Enheder / DIMM2 ]

    Egenskaber for Hukommelses Enhed:
      Form Faktor                                      DIMM
      Type                                              DDR2
      Detailler                                        Synchronous
      Størrelse                                        1024 MB
      Hastighed                                        667 MHz
      Total Bredde                                      64 bit
      Data Bredde                                      64 bit
      Enhedens Placering                                DIMM2
      Bank Placering                                    BANK2
      Producent                                        Manufacturer2
      Serie Nummer                                      SerNum2
      Aktiv                                            AssetTagNum2
      Reservedels Nummer                                PartNum2

  [ Hukommelses Enheder / DIMM3 ]

    Egenskaber for Hukommelses Enhed:
      Form Faktor                                      DIMM
      Enhedens Placering                                DIMM3
      Bank Placering                                    BANK3
      Producent                                        Manufacturer3
      Serie Nummer                                      SerNum3
      Aktiv                                            AssetTagNum3
      Reservedels Nummer                                PartNum3

  [ System Slots / PCIEX16_1 ]

    Egenskaber for System Slot:
      Slot Betegnelse                                  PCIEX16_1
      Type                                              PCI-E x1
      Brug                                              Tom
      Data Bus Bredde                                  32-bit
      Længde                                            Kort

  [ System Slots / PCI_1 ]

    Egenskaber for System Slot:
      Slot Betegnelse                                  PCI_1
      Type                                              PCI
      Brug                                              Tom
      Data Bus Bredde                                  32-bit
      Længde                                            Kort

  [ System Slots / PCI_2 ]

    Egenskaber for System Slot:
      Slot Betegnelse                                  PCI_2
      Type                                              PCI
      Brug                                              Tom
      Data Bus Bredde                                  32-bit
      Længde                                            Kort

  [ System Slots / PCIEX1_1 ]

    Egenskaber for System Slot:
      Slot Betegnelse                                  PCIEX1_1
      Type                                              PCI-X
      Brug                                              Tom
      Data Bus Bredde                                  32-bit
      Længde                                            Kort

  [ System Slots / PCIEX1_2 ]

    Egenskaber for System Slot:
      Slot Betegnelse                                  PCIEX1_2
      Type                                              PCI-X
      Brug                                              Tom
      Data Bus Bredde                                  32-bit
      Længde                                            Kort

  [ System Slots / PCIEX1_3 ]

    Egenskaber for System Slot:
      Slot Betegnelse                                  PCIEX1_3
      Type                                              PCI-X
      Brug                                              Tom
      Data Bus Bredde                                  32-bit
      Længde                                            Kort

  [ Porte / PS/2 Keyboard ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Keyboard Port
      Intern Reference Beskrivelse                      PS/2 Keyboard
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    PS/2 Keyboard
      Ekstern Konnektor Type                            PS/2

  [ Porte / USB1_2 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        USB
      Intern Reference Beskrivelse                      USB1_2
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    USB1_2
      Ekstern Konnektor Type                            USB

  [ Porte / USB3_4 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        USB
      Intern Reference Beskrivelse                      USB3_4
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    USB3_4
      Ekstern Konnektor Type                            USB

  [ Porte / GbE LAN ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Network Port
      Intern Reference Beskrivelse                      GbE LAN
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    GbE LAN
      Ekstern Konnektor Type                            RJ-45

  [ Porte / AUDIO ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Audio Port
      Intern Reference Beskrivelse                      AUDIO
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    AUDIO

  [ Porte / COM 1 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Serial Port 16550A Compatible
      Intern Reference Beskrivelse                      COM 1
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    COM 1
      Ekstern Konnektor Type                            DB-9 pin male

  [ Porte / SPDIF_OUT ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Audio Port
      Intern Reference Beskrivelse                      SPDIF_OUT
      Intern Konnektor Type                            Ingen
      Ekstern Reference Beskrivelse                    SPDIF_OUT
      Ekstern Konnektor Type                            On-Board Sound Input from CD-ROM

  [ Porte / SATA1 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        SATA
      Intern Reference Beskrivelse                      SATA1
      Intern Konnektor Type                            SATA/SAS Plug Receptacle
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / SATA2 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        SATA
      Intern Reference Beskrivelse                      SATA2
      Intern Konnektor Type                            SATA/SAS Plug Receptacle
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / SATA3 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        SATA
      Intern Reference Beskrivelse                      SATA3
      Intern Konnektor Type                            SATA/SAS Plug Receptacle
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / SATA4 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        SATA
      Intern Reference Beskrivelse                      SATA4
      Intern Konnektor Type                            SATA/SAS Plug Receptacle
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / F_ESATA ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        SATA
      Intern Reference Beskrivelse                      F_ESATA
      Intern Konnektor Type                            SATA/SAS Plug Receptacle
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / PRI_IDE ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        SATA
      Intern Reference Beskrivelse                      PRI_IDE
      Intern Konnektor Type                            SATA/SAS Plug Receptacle
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / USB5_6 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        USB
      Intern Reference Beskrivelse                      USB5_6
      Intern Konnektor Type                            USB
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / USB7_8 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        USB
      Intern Reference Beskrivelse                      USB7_8
      Intern Konnektor Type                            USB
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / USB9_10 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        USB
      Intern Reference Beskrivelse                      USB9_10
      Intern Konnektor Type                            USB
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / USB11_12 ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        USB
      Intern Reference Beskrivelse                      USB11_12
      Intern Konnektor Type                            USB
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / FLOPPY ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      FLOPPY
      Intern Konnektor Type                            On-Board Floppy
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / CD ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Audio Port
      Intern Reference Beskrivelse                      CD
      Intern Konnektor Type                            On-Board Sound Input from CD-ROM
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / AAFP ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Audio Port
      Intern Reference Beskrivelse                      AAFP
      Intern Konnektor Type                            Mini-jack (headphones)
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / FP_AUDIO ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Port Type                                        Audio Port
      Intern Reference Beskrivelse                      FP_AUDIO
      Intern Konnektor Type                            On-Board Sound Input from CD-ROM
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / CPU_FAN ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      CPU_FAN
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / PWR_FAN ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      PWR_FAN
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ Porte / CHA_FAN ]

    Egenskaber for Port Konnektor:
      Intern Reference Beskrivelse                      CHA_FAN
      Ekstern Konnektor Type                            Ingen

  [ On-Board Enheder / Onboard Ethernet ]

    On-Board Enheds Egenskaber:
      Beskrivelse                                      Onboard Ethernet
      Type                                              Ethernet
      Status                                            Tilkoblet

  [ Diverse ]

    Diverse:
      OEM String                                        001D601893DD
      OEM String                                        To Be Filled By O.E.M.
      System Configuration Option                      To Be Filled By O.E.M.

--------[ Overclock ]---------------------------------------------------------------------------------------------------

    CPU Egenskaber:
      CPU Type                                          DualCore Intel Core 2 Duo E6750
      CPU Alias                                        Conroe
      CPU step                                          G0
      Engineering Sample                                Nej
      CPUID CPU Navn                                    Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
      CPUID Revision                                    000006FBh
      CPU VID                                          1.1875 V

    CPU hastighed:
      CPU Hastighed                                    2002.3 MHz  (Original: [ TRIAL VERSION ] MHz)
      CPU multiplier                                    6x
      CPU FSB                                          333.7 MHz  (Original: 333 MHz)
      Hukommelses Bus                                  333.7 MHz
      DRAM:FSB Forhold                                  1:1

    CPU cache:
      L1 Kode Cache                                    32 KB per core
      L1 Data Cache                                    [ TRIAL VERSION ]
      L2 Cache                                          4 MB  (On-Die, ECC, ASC, Full-Speed)

    Motherboard Egenskaber:
      Motherboard ID                                    64-0401-000001-00101111-071907-Bearlake$A0807000_BIOS DATE: 07/19/07 11:46:27 VER: 08.00.12
      Motherboard Navn                                  Asus P5K SE  (2 PCI, 3 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN)

    Chipsæt Egenskaber:
      Motherboard Chipset                              Intel Bearlake P35
      Hukommelses Timing                                5-5-5-15  (CL-RCD-RP-RAS)
      Command Rate (CR)                                [ TRIAL VERSION ]
      DIMM1: Corsair XMS2 CM2X1024-6400                1 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM  (5-5-5-18 @ 400 MHz)  (4-4-4-13 @ 270 MHz)
      DIMM2: Corsair XMS2 CM2X1024-6400                [ TRIAL VERSION ]
      DIMM3                                            [ TRIAL VERSION ]

    BIOS Egenskaber:
      System BIOS Dato                                  07/19/07
      Video BIOS Dato                                  07/23/07
      DMI BIOS Version                                  0401

    Grafik Processor Egenskaber:
      Grafikkort                                        nVIDIA GeForce 8500 GT (p403)
      GPU Kode Navn                                    G86GT  (PCI Express 1.0 x16 10DE / 0421, Rev A1)
      GPU Hastighed (Geometric Domain)                  459 MHz  (Original: [ TRIAL VERSION ] MHz)
      GPU Hastighed (Shader Domain)                    945 MHz  (Original: [ TRIAL VERSION ] MHz)
      Hukommelses Hastighed                            333 MHz  (Original: 333 MHz)

--------[ Energi Styring ]----------------------------------------------------------------------------------------------

    Energi Spare Egenskaber:
      Nuværende Strømkilde                              230 VAC
      Batteri Status                                    Intet batteri
      Fuld Batteri Levetid                              Ukendt
      Resterende Batteri Levetid                        Ukendt

--------[ Bærbar PC ]---------------------------------------------------------------------------------------------------

    Centrino (Carmel) platform overensstemmelse:
      CPU: Intel Pentium M (Banias/Dothan)              Nej  (DualCore Intel Core 2 Duo E6750)
      Chipsæt: Intel i855GM/PM                          Nej  (Intel Bearlake P35)
      WLAN: Intel PRO/Wireless                          Nej
      System: Centrino overensstemmelse                Nej

    Centrino (Sonoma) platform overensstemmelse:
      CPU: Intel Pentium M (Dothan)                    Nej  (DualCore Intel Core 2 Duo E6750)
      Chipsæt: Intel i915GM/PM                          Nej  (Intel Bearlake P35)
      WLAN: Intel PRO/Wireless                          Nej
      System: Centrino overensstemmelse                Nej

    Centrino (Napa) platform overensstemmelse:
      CPU: Intel Core (Yonah) / Core 2 (Merom)          Nej  (DualCore Intel Core 2 Duo E6750)
      Chipsæt: Intel i945GM/PM                          Nej  (Intel Bearlake P35)
      WLAN: Intel PRO/Wireless 3945ABG                  Nej
      System: Centrino overensstemmelse                Nej

    Centrino (Santa Rosa) platform overensstemmelse:
      CPU: Intel Core 2 (Merom/Penryn)                  Nej  (DualCore Intel Core 2 Duo E6750)
      Chipsæt: Intel GM965/PM965                        Nej  (Intel Bearlake P35)
      WLAN: Intel Wireless WiFi Link 4965AGN            Nej
      System: Centrino overensstemmelse                Nej

    Centrino (Montevina) platform overensstemmelse:
      CPU: Intel Core 2 (Penryn)                        Nej  (DualCore Intel Core 2 Duo E6750)
      Chipsæt: Intel GM45/GS45/PM45                    Nej  (Intel Bearlake P35)
      WLAN: Intel Shirley Peak                          Nej
      System: Centrino overensstemmelse                Nej

--------[ Føler ]-------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Føler Egenskaber:
      Føler Type                                        Winbond W83627DHG  (ISA 290h)
      GPU Føler Type                                    Diode  (NV-Diode)
      Motherboard Navn                                  Asus P5K SE
      Inbrud i computeren detekteret                    Nej

    Temperaturer:
      Motherboard                                      43 °C  (109 °F)
      CPU                                              33 °C  (91 °F)
      1. CPU / 1. kerne                                45 °C  (113 °F)
      1. CPU / 2. kerne                                44 °C  (111 °F)
      GPU Diode                                        63 °C  (145 °F)
      SAMSUNG SP2514N                                  [ TRIAL VERSION ]

    Køle Ventilator:
      CPU                                              2206 RPM

    Spændings Værdier:
      CPU Kerne                                        1.32 V
      +3.3 V                                            3.30 V
      +5 V                                              5.16 V
      +12 V                                            [ TRIAL VERSION ]
      +5 V Standby                                      4.99 V
      Debug Info F                                      FF 99 FF FF FF
      Debug Info T                                      43 33 06
      Debug Info V                                      A5 D4 CE CE C9 D7 CB (03)

--------[ CPU ]---------------------------------------------------------------------------------------------------------

    CPU Egenskaber:
      CPU Type                                          DualCore Intel Core 2 Duo E6750, 2666 MHz (8 x 333)
      CPU Alias                                        Conroe
      CPU step                                          G0
      Instruktions Sæt                                  x86, x86-64, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3
      Oprindelig Hastighed                              [ TRIAL VERSION ]
      Min / Max CPU Multiplikator                      6x / 8x
      Engineering Sample                                Nej
      L1 Kode Cache                                    32 KB per core
      L1 Data Cache                                    [ TRIAL VERSION ]
      L2 Cache                                          4 MB  (On-Die, ECC, ASC, Full-Speed)

    Multi CPU:
      Motherboard ID                                    P5K-SE
      CPU #1                                            Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz, 2669 MHz
      CPU #2                                            Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz, 2669 MHz

    CPU Fysisk Information:
      Type                                              775 Contact LGA
      Størrelse                                        3.75 cm x 3.75 cm
      Transistorer                                      [ TRIAL VERSION ] million
      Proces Teknologi                                  8M, 65 nm, CMOS, Cu, Low-K Inter-Layer, 2nd Gen Strained Si
      Teknologi                                        [ TRIAL VERSION ] mm2
      Kerne Spænding                                    1.350 V
      I/O Spænding                                      1.350 V
      Typisk Forbrug                                    65 - 75 W  (afhængig af clock hastighed)
      Maksimalt Forbrug                                99.4 - 119.3 W  (afhængig af clock hastighed)

    CPU Producent:
      Producent                                        Intel Corporation
      Produkt Information                              http://www.intel.com/products/processor

    CPU Udnyttelses Grad:
      1. CPU / 1. kerne                                0 %
      1. CPU / 2. kerne                                0 %

--------[ CPUID ]-------------------------------------------------------------------------------------------------------

    CPUID Egenskaber:
      CPUID Producent                                  GenuineIntel
      CPUID CPU Navn                                    Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
      CPUID Revision                                    000006FBh
      IA Mærke ID                                      00h  (Ukendt)
      Platform ID                                      29h / MC 01h  (LGA775)
      Mikrokode Revisions Opdatering                    B6
      HTT / CMP Enheder                                0 / 2
      Tjmax Temperatur                                  100 °C  (212 °F)

    Instruktions Sæt:
      64 bi x86-Udvidelser (AMD64, Intel64)            Understøttet
      AMD 3DNow!                                        Ikke Understøttet
      AMD 3DNow! Professional                          Ikke Understøttet
      AMD 3DNowPrefetch                                Ikke Understøttet
      AMD Enhanced 3DNow!                              Ikke Understøttet
      AMD Extended MMX                                  Ikke Understøttet
      AMD MisAligned SSE                                Ikke Understøttet
      AMD SSE4A                                        Ikke Understøttet
      AMD SSE5                                          Ikke Understøttet
      Cyrix Extended MMX                                Ikke Understøttet
      IA-64                                            Ikke Understøttet
      IA MMX                                            Understøttet
      IA SSE                                            Understøttet
      IA SSE 2                                          Understøttet
      IA SSE 3                                          Understøttet
      IA Supplemental SSE 3                            Understøttet
      IA SSE 4.1                                        Ikke Understøttet
      IA SSE 4.2                                        Ikke Understøttet
      IA AVX                                            Ikke Understøttet
      IA FMA                                            Ikke Understøttet
      IA AES Extensions                                Ikke Understøttet
      VIA Alternate Instruction Set                    Ikke Understøttet
      CLFLUSH instruktioner                            Understøttet
      CMPXCHG8B instruktioner                          Understøttet
      CMPXCHG16B instruktioner                          Understøttet
      Conditional Move instruktioner                    Understøttet
      LZCNT instruktioner                              Ikke Understøttet
      MONITOR / MWAIT instruktioner                    Understøttet
      MOVBE instruktioner                              Ikke Understøttet
      PCLMULQDQ instruktioner                          Ikke Understøttet
      POPCNT instruktioner                              Ikke Understøttet
      RDTSCP instruktioner                              Ikke Understøttet
      SYSCALL / SYSRET instruktioner                    Ikke Understøttet
      SYSENTER / SYSEXIT instruktioner                  Understøttet
      VIA FEMMS instruktioner                          Ikke Understøttet

    Sikkerheds Karakteristik:
      Advanced Cryptography Engine (ACE)                Ikke Understøttet
      Advanced Cryptography Engine 2 (ACE2)            Ikke Understøttet
      Forhindring af Data Eksekvering (DEP, NX, EDB)    Understøttet
      Hardware Tilfældigheds Generator (RNG)            Ikke Understøttet
      PadLock Hash Engine (PHE)                        Ikke Understøttet
      PadLock Montgomery Multiplier (PMM)              Ikke Understøttet
      Processor Serienummer (PSN)                      Ikke Understøttet

    Energi Spare Karakteristik:
      Automatic Clock Control                          Understøttet
      Digital Thermometer                              Understøttet
      Dynamic FSB Frequency Switching                  Ikke Understøttet
      Enhanced Halt State (C1E)                        Understøttet, Tilkoblet
      Enhanced SpeedStep Technology (EIST, ESS)        Understøttet, Tilkoblet
      Frequency ID Control                              Ikke Understøttet
      Hardware P-State Control                          Ikke Understøttet
      LongRun                                          Ikke Understøttet
      LongRun Table Interface                          Ikke Understøttet
      PowerSaver 1.0                                    Ikke Understøttet
      PowerSaver 2.0                                    Ikke Understøttet
      PowerSaver 3.0                                    Ikke Understøttet
      Processor Duty Cycle Control                      Understøttet
      Software Thermal Control                          Ikke Understøttet
      Temperatur Føler Diode                            Ikke Understøttet
      Thermal Monitor 1                                Understøttet
      Thermal Monitor 2                                Understøttet
      Thermal Monitoring                                Ikke Understøttet
      Thermal Trip                                      Ikke Understøttet
      Turbo Mode                                        Ikke Understøttet
      Voltage ID Control                                Ikke Understøttet

    CPUID Kendetegn:
      1 GB Page Size                                    Ikke Understøttet
      36-bit Page Size Extension                        Understøttet
      Address Region Registers (ARR)                    Ikke Understøttet
      CPL Qualified Debug Store                        Understøttet
      Debug Trace Store                                Understøttet
      Debugging Extension                              Understøttet
      Direct Cache Access                              Ikke Understøttet
      Dynamic Acceleration Technology (IDA)            Ikke Understøttet
      Fast Save & Restore                              Understøttet
      Hyper-Threading Technology (HTT)                  Ikke Understøttet
      Invariant Time Stamp Counter                      Understøttet
      L1 Context ID                                    Ikke Understøttet
      Local APIC On Chip                                Understøttet
      Machine Check Architecture (MCA)                  Understøttet
      Machine Check Exception (MCE)                    Understøttet
      Memory Configuration Registers (MCR)              Ikke Understøttet
      Memory Type Range Registers (MTRR)                Understøttet
      Model Specific Registers (MSR)                    Understøttet
      Nested Paging                                    Ikke Understøttet
      Page Attribute Table (PAT)                        Understøttet
      Page Global Extension                            Understøttet
      Page Size Extension (PSE)                        Understøttet
      Pending Break Event                              Understøttet
      Physical Address Extension (PAE)                  Understøttet
      Safer Mode Extensions (SMX)                      Understøttet
      Secure Virtual Machine Extensions (Pacifica)      Ikke Understøttet
      Self-Snoop                                        Understøttet
      Time Stamp Counter (TSC)                          Understøttet
      Virtual Machine Extensions (Vanderpool)          Understøttet
      Virtual Mode Extension                            Understøttet
      x2APIC                                            Ikke Understøttet
      XSAVE / XRSTOR Extended States                    Ikke Understøttet

    CPUID Registers (CPU #1):
      CPUID 00000000                                    0000000A-756E6547-6C65746E-49656E69
      CPUID 00000001                                    000006FB-00020800-0000E3FD-BFEBFBFF
      CPUID 00000002                                    05B0B101-005657F0-00000000-2CB43049
      CPUID 00000003                                    00000000-00000000-00000000-00000000
      CPUID 00000004                                    04000121-01C0003F-0000003F-00000001
      CPUID 00000004                                    04000122-01C0003F-0000003F-00000001
      CPUID 00000004                                    04004143-03C0003F-00000FFF-00000001
      CPUID 00000005                                    00000040-00000040-00000003-00000220
      CPUID 00000006                                    00000001-00000002-00000001-00000000
      CPUID 00000007                                    00000000-00000000-00000000-00000000
      CPUID 00000008                                    00000400-00000000-00000000-00000000
      CPUID 00000009                                    00000000-00000000-00000000-00000000
      CPUID 0000000A                                    07280202-00000000-00000000-00000503
      CPUID 80000000                                    80000008-00000000-00000000-00000000
      CPUID 80000001                                    00000000-00000000-00000001-20100000
      CPUID 80000002                                    65746E49-2952286C-726F4320-4D542865
      CPUID 80000003                                    44203229-43206F75-20205550-45202020
      CPUID 80000004                                    30353736-20402020-36362E32-007A4847
      CPUID 80000005                                    00000000-00000000-00000000-00000000
      CPUID 80000006                                    00000000-00000000-10008040-00000000
      CPUID 80000007                                    00000000-00000000-00000000-00000000
      CPUID 80000008                                    00003024-00000000-00000000-00000000

    CPUID Registers (CPU #2):
      CPUID 00000000                                    0000000A-756E6547-6C65746E-49656E69
      CPUID 00000001                                    000006FB-01020800-0000E3FD-BFEBFBFF
      CPUID 00000002                                    05B0B101-005657F0-00000000-2CB43049
      CPUID 00000003                                    00000000-00000000-00000000-00000000
      CPUID 00000004                                    04000121-01C0003F-0000003F-00000001
      CPUID 00000004                                    04000122-01C0003F-0000003F-00000001
      CPUID 00000004                                    04004143-03C0003F-00000FFF-00000001
      CPUID 00000005                                    00000040-00000040-00000003-00000220
      CPUID 00000006                                    00000001-00000002-00000001-00000000
      CPUID 00000007                                    00000000-00000000-00000000-00000000
      CPUID 00000008                                    00000400-00000000-00000000-00000000
      CPUID 00000009                                    00000000-00000000-00000000-00000000
      CPUID 0000000A                                    07280202-00000000-00000000-00000503
      CPUID 80000000                                    80000008-00000000-00000000-00000000
      CPUID 80000001                                    00000000-00000000-00000001-20100000
      CPUID 80000002                                    65746E49-2952286C-726F4320-4D542865
      CPUID 80000003                                    44203229-43206F75-20205550-45202020
      CPUID 80000004                                    30353736-20402020-36362E32-007A4847
      CPUID 80000005                                    00000000-00000000-00000000-00000000
      CPUID 80000006                                    00000000-00000000-10008040-00000000
      CPUID 80000007                                    00000000-00000000-00000000-00000000
      CPUID 80000008                                    00003024-00000000-00000000-00000000

    MSR Registers:
      MSR 00000017                                      0000-0000-8800-882A [PlatID = 0]
      MSR 0000002A                                      0000-0000-4208-0000
      MSR 0000008B                                      0000-00B6-0000-0000
      MSR 000000CD                                      0000-0000-0000-0804
      MSR 000000CE                                      001D-082A-7F7F-071A
      MSR 000000E7                                      0000-00FF-FE2C-E4C0
      MSR 000000E8                                      0000-0106-815B-9480
      MSR 000000EE                                      A800-0000-C37D-5300
      MSR 0000011E                                      0000-0000-BE70-2109
      MSR 00000198                                      082A-082A-0600-082A
      MSR 00000199                                      0000-0000-0000-082A
      MSR 0000019A                                      0000-0000-0000-0002
      MSR 0000019B                                      0000-0000-0000-0000
      MSR 0000019C                                      0000-0000-8834-0000
      MSR 0000019D                                      0000-0000-0000-061D
      MSR 000001A0                                      0000-0040-6297-2489

--------[ Motherboard ]-------------------------------------------------------------------------------------------------

    Motherboard Egenskaber:
      Motherboard ID                                    64-0401-000001-00101111-071907-Bearlake$A0807000_BIOS DATE: 07/19/07 11:46:27 VER: 08.00.12
      Motherboard Navn                                  Asus P5K SE

    Front Side Bus Egenskaber:
      Bus Type                                          Intel AGTL+
      Bus Bredde                                        64 bit
      Reel Hastighed                                    333 MHz (QDR)
      Effektiv Hastighed                                1333 MHz
      Båndbredde                                        10664 MB/s

    Egenskaber for Hukommelses Bus:
      Bus Type                                          Dual DDR2 SDRAM
      Bus Bredde                                        128 bit
      DRAM:FSB Forhold                                  1:1
      Reel Hastighed                                    333 MHz (DDR)
      Effektiv Hastighed                                666 MHz
      Båndbredde                                        [ TRIAL VERSION ] MB/s

    Egenskaber for Chipset Bus:
      Bus Type                                          Intel Direct Media Interface

    Motherboard Fysisk Information:
      CPU Sokler                                        1 LGA775
      Udvidelses Sokler                                [ TRIAL VERSION ]
      RAM Sokler                                        4 DDR2 DIMM
      Integrerede Enheder                              Audio, Gigabit LAN
      Form Faktor                                      ATX
      Motherboard Størrelse                            190 mm x 300 mm
      Motherboard Chipset                              P35
      Ekstra Kendetegn                                  [ TRIAL VERSION ]

    Motherboard Producent:
      Producent                                        ASUSTeK Computer Inc.
      Produkt Information                              http://www.asus.com/products.aspx?l1=3
      Hent BIOS software                                http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us

--------[ Hukommelse ]--------------------------------------------------------------------------------------------------

    Fysisk Hukommelse:
      Total                                            [ TRIAL VERSION ]
      Brugt                                            [ TRIAL VERSION ]
      Fri                                              2450 MB
      Udnyttelse                                        [ TRIAL VERSION ]

    Swap / Pagefil:
      Total                                            4956 MB
      Brugt                                            482 MB
      Fri                                              4474 MB
      Udnyttelse                                        10 %

    Virtuel Hukommelse:
      Total                                            8027 MB
      Brugt                                            1102 MB
      Fri                                              6924 MB
      Udnyttelse                                        14 %

    Pagefile:
      Pagefile                                          C:\pagefile.sys
      Initial / Maksimum Størrelse                      2046 MB / 4092 MB
      Nuværende Størrelse                              2046 MB
      Nuværende / Spids Værdi                          73 MB / 74 MB
      Udnyttelse                                        4 %

    Physical Address Extension (PAE):
      Understøttet af Operativ System                  Ja
      Understøttet af CPU                              Ja
      Aktiv                                            Ja

--------[ SPD ]---------------------------------------------------------------------------------------------------------

  [ DIMM1: Corsair XMS2 CM2X1024-6400 ]

    Hukommelses Moduls Egenskaber:
      Modul Navn                                        Corsair XMS2 CM2X1024-6400
      Serie Nummer                                      Ingen
      Produktions Dato                                  Uge 23 / 2006
      Modul Størrelse                                  1 GB (2 ranks, 4 banks)
      Modul Type                                        Unbuffered DIMM
      Hukommelses Type                                  DDR2 SDRAM
      Hukommelses Hastighed                            DDR2-800 (400 MHz)
      Modul Bredde                                      64 bit
      Modul Spænding                                    SSTL 1.8
      Fejl Detekterings Metode                          Ingen
      Opdaterings Frekvens                              Nedsat (7.8 us), Self-Refresh

    Hukommelses Timing:
      @ 400 MHz                                        5-5-5-18  (CL-RCD-RP-RAS) / 22-42-3-6-3-3  (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)
      @ 270 MHz                                        4-4-4-13  (CL-RCD-RP-RAS) / 15-29-3-5-3-3  (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)

    Hukommelses Modul Producent:
      Producent                                        Corsair Memory, Inc.
      Produkt Information                              http://www.corsairmemory.com/products/xms_home.aspx

  [ DIMM2: [ TRIAL VERSION ] ]

    Hukommelses Moduls Egenskaber:
      Modul Navn                                        [ TRIAL VERSION ]
      Serie Nummer                                      Ingen
      Produktions Dato                                  Uge 23 / 2006
      Modul Størrelse                                  1 GB (2 ranks, 4 banks)
      Modul Type                                        [ TRIAL VERSION ]
      Hukommelses Type                                  DDR2 SDRAM
      Hukommelses Hastighed                            DDR2-800 (400 MHz)
      Modul Bredde                                      64 bit
      Modul Spænding                                    SSTL 1.8
      Fejl Detekterings Metode                          Ingen
      Opdaterings Frekvens                              Nedsat (7.8 us), Self-Refresh

    Hukommelses Timing:
      @ 400 MHz                                        5-5-5-18  (CL-RCD-RP-RAS) / 22-42-3-6-3-3  (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)
      @ 270 MHz                                        4-4-4-13  (CL-RCD-RP-RAS) / 15-29-3-5-3-3  (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)

    Hukommelses Modul Producent:
      Producent                                        Corsair Memory, Inc.
      Produkt Information                              http://www.corsairmemory.com/products/xms_home.aspx

  [ DIMM3: [ TRIAL VERSION ] ]

    Hukommelses Moduls Egenskaber:
      Modul Navn                                        [ TRIAL VERSION ]
      Serie Nummer                                      00000010h (268435456)
      Modul Størrelse                                  1 GB (2 ranks, 4 banks)
      Modul Type                                        [ TRIAL VERSION ]
      Hukommelses Type                                  DDR2 SDRAM
      Hukommelses Hastighed                            DDR2-667 (333 MHz)
      Modul Bredde                                      64 bit
      Modul Spænding                                    SSTL 1.8
      Fejl Detekterings Metode                          Ingen
      Opdaterings Frekvens                              Nedsat (7.8 us), Self-Refresh

    Hukommelses Timing:
      @ 333 MHz                                        5-5-5-15  (CL-RCD-RP-RAS) / 20-35-3-5-3-3  (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)
      @ 266 MHz                                        4-4-4-12  (CL-RCD-RP-RAS) / 16-28-2-4-2-2  (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)
      @ 200 MHz                                        3-3-3-9  (CL-RCD-RP-RAS) / 12-21-2-3-2-2  (RC-RFC-RRD-WR-WTR-RTP)

--------[ Chipsæt ]-----------------------------------------------------------------------------------------------------

  [ Nord Bro: Intel Bearlake P35 ]

    Nord Bro Egenskaber:
      Nord Bro                                          Intel Bearlake P35
      Intel Platform                                    Salt Creek
      Supporterede FSB Hastigheder                      FSB800, FSB1066, FSB1333
      Understøttede Hukommelses Typer                  DDR2-667 SDRAM, DDR2-800 SDRAM, DDR3-800 SDRAM, DDR3-1066 SDRAM, DDR3-1333 SDRAM
      Maksimum Hukommelses Mængde                      8 GB
      Revision / Stepping                              02 / A2
      Type                                              1226 Pin FC-BGA
      Størrelse                                        3.4 cm x 3.4 cm
      Kerne Spænding                                    1.25 V
      In-Order Queue Depth                              12

    Hukommelses Kontroller:
      Type                                              Dual Channel  (128 bit)
      Aktiv Tilstand                                    Dual Channel  (128 bit)

    Hukommelses Timing:
      CAS Latency (CL)                                  5T
      RAS To CAS Delay (tRCD)                          5T
      RAS Precharge (tRP)                              5T
      RAS Active Time (tRAS)                            15T
      Row Refresh Cycle Time (tRFC)                    36T
      Command Rate (CR)                                2T
      RAS To RAS Delay (tRRD)                          3T
      Write Recovery Time (tWR)                        13T
      Read To Read Delay (tRTR)                        Same Rank: 4T, Different Rank: 6T
      Read To Write Delay (tRTW)                        8T
      Write To Read Delay (tWTR)                        Same Rank: 11T, Different Rank: 5T
      Write To Write Delay (tWTW)                      Same Rank: 4T, Different Rank: 6T
      Read To Precharge Delay (tRTP)                    5T
      Write To Precharge Delay (tWTP)                  13T
      Precharge To Precharge Delay (tPTP)              1T
      Refresh Period (tREF)                            2600T
      DRAM Read ODT                                    3T
      DRAM Write ODT                                    6T
      MCH Read ODT                                      8T
      Performance Level                                8
      Read Delay Phase Adjust                          Neutral
      DIMM1 Clock Fine Delay                            14T
      DIMM2 Clock Fine Delay                            5T
      DIMM3 Clock Fine Delay                            12T
      DIMM4 Clock Fine Delay                            4T

    Fejl Korrektion:
      ECC                                              Ikke Understøttet
      ChipKill ECC                                      Ikke Understøttet
      RAID                                              Ikke Understøttet
      ECC Scrubbing                                    Ikke Understøttet

    Hukommelses Sokler:
      DRAM Sokkel 1                                    1 GB  (DDR2 SDRAM)
      DRAM Sokkel 2                                    1 GB  (DDR2 SDRAM)
      DRAM Sokkel 3                                    1 GB  (DDR2 SDRAM)

    PCI Express Kontroller:
      PCI-E 1.0 x16 port #2                            I brug @ x16  (nVIDIA GeForce 8500 GT (p403) Video Adapter)

    Chipsæt Producent:
      Producent                                        Intel Corporation
      Produkt Information                              http://www.intel.com/products/chipsets
      Hentning af Driver                                http://support.intel.com/support/chipsets
      Driver Opdatering                                http://driveragent.com?ref=59

  [ Syd Bro: [ TRIAL VERSION ] ]

    Syd Bro Egenskaber:
      Syd Bro                                          [ TRIAL VERSION ]
      Intel Platform                                    Salt Creek
      Revision                                          92
      Type                                              676 Pin mBGA
      Størrelse                                        3.1 cm x 3.1 cm
      Kerne Spænding                                    1.05 V

    High Definition Audio:
      Codec Navn                                        Realtek ALC883
      Codec ID                                          10EC0883h / 1043829Fh
      Codec Revision                                    00100002h
      Codec Type                                        Audio
      Understøttede Lydformater                        44 kHz, 48 kHz, 96 kHz, 192 kHz, 16 bit, 20 bit, 24 bit

    PCI Express Kontroller:
      PCI-E 1.0 x1 port #1                              Tom
      PCI-E 1.0 x1 port #5                              I brug @ x1  (Marvell 88SE6121 Serial ATA II Host Controller)
      PCI-E 1.0 x1 port #6                              I brug @ x1  (Attansic L1 Gigabit Ethernet Adapter)

    Chipsæt Producent:
      Producent                                        Intel Corporation
      Produkt Information                              http://www.intel.com/products/chipsets
      Hentning af Driver                                http://support.intel.com/support/chipsets
      Driver Opdatering                                http://driveragent.com?ref=59

--------[ BIOS ]--------------------------------------------------------------------------------------------------------

    BIOS Egenskaber:
      BIOS Type                                        AMI
      BIOS version                                      0401
      System BIOS Dato                                  07/19/07
      Video BIOS Dato                                  07/23/07

    BIOS Producent:
      Producent                                        American Megatrends Inc.
      Produkt Information                              http://www.ami.com/amibios
      BIOS Opdatering                                  http://www.esupport.com/biosagent/index.cfm?refererid=40

--------[ ACPI ]--------------------------------------------------------------------------------------------------------

  [ APIC: Multiple APIC Description Table ]

    ACPI Tabel Egenskaber:
      ACPI Signatur                                    APIC
      Tabel Beskrivelse                                Multiple APIC Description Table
      Hukommelses Adresse                              BFF80390h
      Tabel Længde                                      108 bytes
      OEM ID                                            A_M_I_
      OEM Table ID                                      OEMAPIC
      Creator ID                                        MSFT

  [ DSDT: Differentiated System Description Table ]

    ACPI Tabel Egenskaber:
      ACPI Signatur                                    DSDT
      Tabel Beskrivelse                                Differentiated System Description Table
      Hukommelses Adresse                              BFF805C0h
      Tabel Længde                                      31244 bytes
      OEM ID                                            A0807
      OEM Table ID
Avatar billede ginola Juniormester
01. juli 2009 - 22:26 #4
Ja tak, det ser fint ud. Kan det virkelig passe at 512MB efterhånden er for lidt til spil ?

Smid svar for point !
Avatar billede ginola Juniormester
01. juli 2009 - 22:29 #5
400w på størmbanditten i øvrigt !
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
01. juli 2009 - 23:03 #6
512 skulle gerne kunne håndtere en del (: