Avatar billede canedo Nybegynder
02. juli 2009 - 22:38 Der er 1 løsning

Menu i toppen er forsvundet, Easy Peasy

Jeg har netop installeret Easy Peasy.

Efter jeg så har installeret de opdateringer som ubuntu forslog, er den menu som var i toppen forsvundet. Det drejer sig om den øverste linje på "skrivebordet" hvor der var logo med EasyPeasy og ligesom en task-menu og klokken ude til højre.

Hvad gør jeg? Lige nu kan jeg slet ikke åbne programmer eller noget fordi at alle menuerne er væk. Genstart hjælper ikke...

Er Ubuntu newbie.

/Camilla
Avatar billede canedo Nybegynder
03. juli 2009 - 00:13 #1
Jeg lukker denne.

Jeg tror umiddelbart at det kan være svært at gennemskue de opdateringer som ubuntu tilbyder. Opdateringerne gjorde i hvert fald noget meget mærkeligt ved menuen i min Easy Peasy.

Jeg har lige brugt en time på en ny installation, og så vil jeg studere opdateringerne en ekstra gang næste gang. Bare svært at sige nej til en opdatering, når den skriver "very important security update".. like.