Avatar billede mystart Nybegynder
10. juli 2001 - 18:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dansk/engelsk - Latin ordbog på nettet

Hvor kan jeg finde en dansk/engelsk - latin ordbog på nettet, altså hvor jeg kan oversætte enten danske eller engelske ord til latin?
Jeg har haft fudnet en men kan ikke huske hvor jeg fandt den!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. juli 2001 - 18:38 #1
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. juli 2001 - 18:38 #2
Avatar billede prodic Mester
10. juli 2001 - 18:40 #3
Prøv at søge på Latin, ca. 8/9 svar - skulle være underligt hvis der ikke var et link imellem.
Avatar billede prodic Mester
10. juli 2001 - 18:41 #4
Desuden er der ingen af No Doubt\'s links der kan oversætte til/fra Latin.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
10. juli 2001 - 18:42 #5
nej men engelsk til latin kan vel bruges.
Avatar billede prodic Mester
10. juli 2001 - 18:47 #6
Do Doubt->Hvor ser du det henne på de sider - der er Latin Spanish og Latin Serbian.
Ikke ren Latin.
Avatar billede mystart Nybegynder
10. juli 2001 - 19:57 #7
Jeg fandt den side jeg har brugt før!
Avatar billede needname Nybegynder
20. oktober 2001 - 12:03 #8
Jeg har et meget stort promblem. Jeg kan ikke finde et navn til spil over internettet. PLZ help me. Jeg har forsøgt en masse ordbøger for at finde noget men intet hjælper. Hvis nogen kan hjælpe mig plz skriv. miksor@ofir.dk  .. tak
Avatar billede mystart Nybegynder
20. oktober 2001 - 13:31 #9
opret dog et nyt spm så skal du nok få svar
Avatar billede zlok Nybegynder
30. maj 2002 - 09:56 #10
intertran holder ikke http://www.chryslerbuilding.org er et glimragende eksempel på dette men jeg har faktisk et link øjeblik.... http://cawley.archives.nd.edu/cgi-bin/lookdown.pl engelsk/latin og man kan surfe lidt rundt på siden og få latin/engelsk osv.

-< ZLOK >-