Avatar billede fluse Nybegynder
13. juli 2009 - 13:27 Der er 1 kommentar

PhP+Javascript+Flash, visitkort bestilling.

Hej

Jeg er på udkig efter et "relativt" simpelt visitkort bestillings system til nogen faste kunder, som ønsker at indtaste selv. Systemet skal ligge på vores hjemmeside, og funkgere således at kunden logger ind, og så kan indtaste data selv, samtidig med at de kan se et preview af resultetet.

Jeg har lavet en Pdf der måske er lidt mere beskrivende, som kan findes på: http://www.dystan.com/vs.pdf

Opgaven vil være betalt, og det er ikke noget der haster helt vildt. Det skal dog siges at budget ikke er enormt, men det gir jo nok sig selv siden jeg skriver her. ;) (men forventer altså heller ikke at det skal være gratis!)

Så hvis der er nogen der ude, der mener de kan løse det, vil jeg meget gerne høre fra jer. Med en evt. tidhorisont og pris overslag.

Hvis der er nogen der har yderligere spørgsmål så fyr endelig løs!

Jeg kan kontaktes i normal kontor tid på: fju (at) dystan.dk
Og holder selvfølgelig også øje med denne tråd.

Fluse
Avatar billede NordicNetworking Nybegynder
17. august 2009 - 15:30 #1
Hej Fluse

Jeg mener at vi vil kunne finde en god løsning på din opgave til en fornuftig pris. Hvis du stadig har behovet er du velkommen til at kontakte os.

Mange Hilsner

Lars Kann
Nordic Networking
lk@nordicnetworking.com
Tlf. 89938088