Avatar billede bobirgit Nybegynder
13. juli 2009 - 16:36 Der er 1 kommentar

Er kommet til at slette noget i system32

Jeg er ved en fejl, kommet til at fjerne en vigtig komponent i tilføj/fjern programmer ELLER slået noget forkert fra i msconfig (opstart) og nu skriver min pc følgende: "Windows kunne ikke starte, fordi denne fil er beskadiget eller mangler: windows/system32/config/system

Jeg har prøvet at køre en genoprettelse med min xp cd i, men den vil satdig ikke starte op:-( Kan jeg gøre noget eller skal jeg omformatere helt igen?? (Det var i forbindelse med, at jeg har omformateret, kom til at installere et forkert program, som jeg da ville fjerne + jeg var inde i msconfig og slå noget fra...hvor jeg har lavet fejlen, ved jeg ikke:-((

Hilsen marie
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2009 - 16:47 #1