Avatar billede martin_moth Mester
15. juli 2009 - 13:18 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Vis ugenumre i google calender

Hvordan viser man ugenumre i en google calender - fra gMail?

Har den embedded på en hjemmeside... Kan ikke finde de indstillinger nogle steder
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juli 2009 - 13:26 #1
Avatar billede jokkejensen Novice
15. juli 2009 - 13:27 #2
Avatar billede martin_moth Mester
15. juli 2009 - 13:47 #3
det kan den ikke som standard - fandt dog dette link:

http://sites.google.com/site/gcalweeknumbers/googlecalendarweeknumbers
Avatar billede martin_moth Mester
15. juli 2009 - 13:48 #4
ok - andre hurtigere end mig....

Tænkte bare, at det måtte være et flueben et sted i kalenderindstillinger der manglede :o)

Smid svar og få (billige) points ;)
Avatar billede martin_moth Mester
15. juli 2009 - 13:54 #5
Og tak for http://lmgtfy.com/ - kendte den ikke - smart :)
Avatar billede jokkejensen Novice
15. juli 2009 - 14:01 #6
hehe points må falde til vejmand :), han var dog alligevel hurtigst på aftrækkeren :), ville bare lige have den gennem letmegooglethatforyou.com :)
Avatar billede martin_moth Mester
15. juli 2009 - 14:05 #7
MEN den løsning I (og jeg selv) giver, giver ikke ugenummeret i en embedded kalender...

Så i virkeligheden har jeg ikke fået løst noget som helst :-(
Avatar billede martin_moth Mester
15. juli 2009 - 14:07 #8
Og dette giver vist ikke rigtig noget ;o)

http://lmgtfy.com/?q=google+calendar+week+numbers+embedded

Men OK - det er også fint de bare er på i Googlekalenderen, og ikke på hjemmesiden hvor den er embedded...
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juli 2009 - 14:40 #9
:-)
Avatar billede jcpedersen Nybegynder
11. august 2009 - 14:07 #10
Det var jo rigtigt smart med servicen på denne side (http://sites.google.com/site/gcalweeknumbers/googlecalendarweeknumbers).

Men er der nogen, der kan fortælle mig hvordan man ellers tilføjer andres offentlige kalendere ?
Førhen synes jeg man kunne søge efter dem, men nu lader der kun til at være en fast (uinteressant) liste, når jeg går ind i "Tilføj en offentlig kalender". Hvor er søgefeltet ?