Avatar billede Mark_Free_Bird Nybegynder
18. juli 2009 - 17:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl under installation af flash...

Hej.

Jeg har et problem når jeg installere adobe flash player v. 10 til ubuntu, filen bliver godt nok downloaded og gemt på min computer men når jeg installer siger computeren "Error: Dependency is not satisfiable: libcurl3" Jeg har en Acer aspire m7200 med ubuntu
Avatar billede Mark_Free_Bird Nybegynder
18. juli 2009 - 17:55 #1
Nogen der har en ide til hvordan jeg kan undgå det?
Avatar billede Mark_Free_Bird Nybegynder
18. juli 2009 - 19:24 #2
*update* Jeg har nu prøvet at installere nogle andre programmer men den samme meddeelse kommer hver gang bare med andre bogstaver og tal, hvor stjernerne er: "Error: Dependency is not satisfiable: *******" Stadig, nogen hjælp?
Avatar billede Mark_Free_Bird Nybegynder
19. juli 2009 - 09:29 #3
Undskyld min fejl... Jeg havde glemt at opdatere styresystemet O.o lol