Avatar billede koldstar Nybegynder
21. juli 2009 - 09:59 Der er 3 kommentarer

Refer a friend script

Hej

Er der nogle af Jer der kender et godt script til at anbefale en ven? Det skal kunne hente kontakter ud fra de store netværk som f.eks facebook, hotmail, gmail, twitter osv.. Se f,eks ligesom de gør her:

https://www.audiencerewards.com/refer/

Om det er php, .net eller noget helt andet betyder ikke så meget. Heller ikke om det koster penge eller er gratis.
Avatar billede repox Seniormester
21. juli 2009 - 10:21 #1
De gør jo ingenting?
Facebook-tab'en virker ikke, Hotmail-tab'en heller ikke.
Twitter opslår blot en ny status med et referallink på din profil og yahoo og gmail henter jo blot dine kontakter og sender mails til dem... En regulær spam engine...

Anyways, da det eneste der egentlig virker er yahoo og gmail delen, er det vel kun det du efterlyser, ikke? Eller vil du også have twitterdelen med?

Problemet ligger i at det jo ikke er lavet ud fra et standard system. Du vil selv skulle komme til at lave det her.

Jeg kan da henvise til Twitters API sektion, hvis det hjælper?

Du skal nok regne med at du kommer til at skulle betale for denne opgave, hvis du ikke selv kan lave den.
Avatar billede koldstar Nybegynder
21. juli 2009 - 10:51 #2
Jeg har ikke testet det. Det var bare for at illustrerer ideen.

Dette gør det, men ikke med twitter og facebook.
http://www.getmycontacts.com/faq.htm

Jeg kan sagtens selv lave det, men vil hellere betale for det og så bruge min egen tid på at udvikle "det rigtige" progra,
Avatar billede repox Seniormester
21. juli 2009 - 10:54 #3
Så lav en kravsspecification, afsæt en forventet tidsramme til det og læg det i kategorien 'Opgaver'. Så vil der være nogen som kommenterer på dit oplæg og kommer med deres bud på tidsestimat (medmindre det passer med det du selv forventede) og deres pris for at lave det (kan være på medgået tid og ikke et fast budget).