Avatar billede deploymentgeek Nybegynder
22. juli 2009 - 00:30 Der er 5 kommentarer

stabil web programmør søges til projekt

Hejsa

Jeg søger en stabil programmør til at hjælpe mig i mål med en virksomhed jeg er ved og starte op.

Jeg har brug for hjælp ang design og kodning.
Det jeg skal bruge er:

Et flot og stilfuldt design
En "hjemmeside" der kan skal formidle budskaber i form af guides mv.
En shop der skal kunne indeholde kategorier, produkter, nyheder og BETALING via DK Kort, VISA mv.
Forum

Alt skal være nemt og oprette varer mv. og vedligeholde.

Fast pris ønskes ud fra detaljeret krav spec.

Jeg lægger vægt på at aftaler overholdes og at der er mulighed for at benytte den pågældende efterfølgende.

Systemet må gerne baseres på open source så man ikke skal starte fra scratch. Jeg ser frem til at høre fra jer :)
Avatar billede namic Nybegynder
22. juli 2009 - 09:35 #1
Det kan jeg godt hjælpe med. Du kan fange mig på martint(AT)namic.dk. Du erstatter (AT) med @.

Mvh
Martin
Avatar billede dk-andersson Nybegynder
22. juli 2009 - 13:22 #2
Dette projekt kan jeg godt hjælpe dig med. Du er velkommen til at skrive til mig på info[a]cheap-web.dk.
Avatar billede cpufan Juniormester
22. juli 2009 - 13:48 #3
Jeg vil meget gerne komme med en fast pris på din opgave, hvis du har en velegnet kravspecifikation.

Skriv til mig på info@icode.dk så vil jeg sende dig referencer og yderligere oplysninger om mine evner og kvalifikationer.
Avatar billede renew Nybegynder
29. juli 2009 - 03:57 #4
Hvis du skulle få brug for en med forstand på design så er du meget velkommen til at kontakte mig.

Jeg har før været tilknyttet lignende projekter, hvor jeg står for alt design og en dygtig programmør står for alt det tekniske.
Det giver i sidste ende et rigtig godt resultat, fordi alle gør det de er bedst til.

Jeg har også kontakt til en del programmører, så kan godt tage hele opgaven ind, hvis det passer dig bedre?

Overvej det, og hvis det har interesse så skriv eller ring gerne til mig :)

Mvh René
renew@webspeed.dk
Avatar billede dhphases Praktikant
07. september 2009 - 23:03 #5
Det kan vi klare for dig..

Seneste site fx.: www.netbaren.dk

Kontakt mig på web@dhbiz.dk eller 23 29 70 35 så finder vi en løsning :)