Avatar billede beanbag Nybegynder
24. juli 2009 - 02:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede puno Nybegynder
24. juli 2009 - 16:44 #1
hvad skal du bruge den til
Avatar billede beanbag Nybegynder
25. juli 2009 - 11:14 #2
IE, outlook, lidt photoshop, store regneark og så selvfølgelig lidt spil. Har ikke spillet længe, men nu er knægten ved at være stor nok til at jeg har en undskyldning igen :o)
Så det vil være noget ala counterstrike og så måske lidt ala red alert agtigt.
Jeg er med på at balancere behovet med købet, men var bare interesseret i andres vurdering af denne pc mod hvad man kan få i fx www.topdata.dk eller www.mmvision.dk for de samme penge?

thx
Avatar billede puno Nybegynder
25. juli 2009 - 14:08 #3
du kan få mere for pengene ved topdata
til samme pris er der noget som den her
http://topdata.dk/product.asp?product=6039

men til dit behov behøver du ikke så meget
Avatar billede beanbag Nybegynder
26. juli 2009 - 11:42 #4
Ved at det måske kan se ud som lidt overkill, men tænker at så holder den lidt længere + ved ikke om der måske pludselig bliver behov for at trække lidt tungere spil.

Men den som du så viser som eksempel fra topdata. Den har lidt bedre hastighed på cpu, men halvt så mange ram (dog hurtigere, opvejer det mængden?), lidt mindre HD, den har ikke Vista med (ca. 900) og så har den ikke tv-tuner kort/tastatur/mus.
Største forskel jeg umiddelbart ser er grafik-kortet, men jeg kan ikke rigtig bedømme hvor meget dårligere det er end 260eren?

Jeg ved ikke om jeg skal bruge alt det, men det skal i princippet vel tages med i sammenligningen? Så uden alle disse ting er det måske mere rimeligt at sammenligne med 4999 i Topdata? Eller hvad?
Avatar billede beanbag Nybegynder
29. december 2009 - 14:16 #5
lukker