Avatar billede fassosa Nybegynder
24. juli 2009 - 22:35 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Drev nægter at læse

Hej...
Jeg skal til at formatere min bærbar men når jeg booter op på min vista så nægter drevet at læse det :S Jeg brugte også min killdisk cd men det nægter også at læse hvad sker der :S FFS
hvordan får jeg det drev til at læse cd jeg kan ikke installere mit OS på det lol :S
mvh
Fassosa
Avatar billede fassosa Nybegynder
24. juli 2009 - 22:54 #1
Det er en Optiarc DVD RW AD-7561A dvd drev
Avatar billede Emoejlus Nybegynder
25. juli 2009 - 00:27 #2
Jeg havde en ligende fejl med mit drev, da var det kode 32.

http://www.eksperten.dk/spm/586194
Avatar billede off-line Nybegynder
25. juli 2009 - 01:22 #3
"når jeg booter op på min vista så nægter drevet at læse det"
Hvordan skal det forstås? Står dit CD/DVD drev som 1.ste boot i
bios?
Avatar billede off-line Nybegynder
25. juli 2009 - 01:26 #4
Glem mit spørgsmål. Jeg har set, du har en masse spørgsmål, som
du ikke har gidet lukke, så jeg hopper af igen.
Avatar billede fassosa Nybegynder
25. juli 2009 - 03:16 #5
ja, altså når jeg prøver at køre vista original cd så nægter den at læse den :S Nu kan jeg hellere ikke finde lyd software til hardswaren.. :S
25. juli 2009 - 09:51 #6
25. juli 2009 - 09:51 #7
Avatar billede fassosa Nybegynder
26. juli 2009 - 18:13 #8
Jeg har installere vista på via USB men jeg kan se at den ikke har slettet XP på den :( Men drevet kan ikke læse cd'er jeg har brugt over forskellige cd'er men den nægter at læse cd'erne ??? :S
26. juli 2009 - 21:17 #9
(Jeg tror også at jeg vil vente i laaaaang tid eller helt glemme dette spørgsmål *S* Ref.: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/fassosa
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4)
Avatar billede fassosa Nybegynder
06. september 2011 - 13:23 #10
Jeg er ved at udfylde svar på alle mine tråde, sådan de bliver lukket.