Avatar billede moroax Nybegynder
28. juli 2009 - 22:39 Der er 2 løsninger

Expert programmør søges (asp.net)

Vi skal bruge en som kan asp.net/MSSQL 110%

og som også kan tænke og løse opgaver selv - dvs. når der oprettes databaser må man meget gerne komme med idéer til "det man lige fik øje på som mangler fordi......."

Opgaven ganske kort:
Der skal oprettes en B2B / B2C - front og backend portal helt fra bunden hvor kalender er nøgleordet samt  datostyring af reklamer også er en vigtig del
- Det skal være CMS styret og forberedt til at håndtere mange lande/sprog.

Vi forventer projektet kan opbygges på en god måneds tid.

Så send en mail ( info@deZari.dk ) men info om tidligere opgaver du har lavet, samt forventet pris.
(og bid mærke i, vi vil hellere have en ca. projekt pris end en timepris ;-D )

// René...
Avatar billede mulgurul Nybegynder
28. juli 2009 - 23:22 #1
Hej

Jeg har rigtigt meget erfaring med opbygning af sådanne systemer både fra scratch, eller på toppen af et open source CMS system som f.eks, dotnetnuke ell. lign. hvad der kan formindske udviklingstid/omkostning. Jeg vil gerne give et bud på projektet men det kræver at i leverer en noget mere detaljeret krav specifikation en bare annonce teksten. Er i interesseret så fremsend en sådan, og så så fremsender jeg gerne projekt referencer mm. og et godt tilbud til jer med garanti på et omhyggeligt udført arbejde.

Mvh Peter Meldgaard
Stjernholm IT
Avatar billede gidzmo Nybegynder
17. august 2009 - 14:38 #2
Hej
Vi kan godt hjælpe dig med den opgave, vi har erfaring med rigtig mange CMS systemer, samt ASP.NET mm.
Hvis du vil have et tilbud så send noget mere info på scheel.kim@gmail.com