Avatar billede chatman Nybegynder
29. juli 2009 - 10:02 Der er 4 kommentarer

online / offline problem

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med at opklare et problem. Min kæreste brokker sig hele tiden over at jeg ikke svarer på msn fordi hun kan se mig online, og det også selvom jeg overhovedet ikke har tændt for min computer. Hun tror jeg lyver og at jeg skriver med en anden. Min teori er at hun enten har en orm, trojaner eller lignende på sin computer da hun siger der også bliver sendt beskeder fra mig som hun så tror jeg har sendt forkert, men de kommer jo ikke fra mig.  Det er ved at drive os begge til vanvid. Er der andre som kender til problemet?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
29. juli 2009 - 11:37 #1
Prøv at skift dit MSN password.

Tror det er dig der har en orm.
Avatar billede chatman Nybegynder
29. juli 2009 - 23:22 #2
Jeg har svært ved at tro det skulle være på min pc. efter som det er når min er slukket
Avatar billede djeclemen Nybegynder
30. juli 2009 - 08:48 #3
Din msn bruger kan være hijacket, det er derfor du skal ændre passwordet på den.
Avatar billede chatman Nybegynder
30. juli 2009 - 12:55 #4
Jeg har lige ændret mit password og det gør ingen forskel. Hun ser mig stadig online hele tiden