Avatar billede torbenhawk Praktikant
30. juli 2009 - 11:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at lave en opsætning i Outlook så den minder om den man ser på div. webmails?

Når jeg svarer på en mail i Outlook vedhæftes svaret den oprindelige mail og overføres derefter til "Sent Items". Den oprindelige mail forbliver i indboksen...

Jeg ville gerne have at, når jeg svarer på en mail bliver mit svar vedhæftet mailen og bliver så i inboksen. Når der så kommer et nyt spørgsmål igen (til samme mail) skal det spørgsmål vedhæftes under mit sidste svar, så historikken forbliver intakt. På samme måde som man kender det fra bla. G-mail.

Det er nok noget med at lave en regel, men jeg har ikke kunne finde ud af at sætte de rigtige betingelser op. Håber der er een som forstår problemet og som kan hjælpe mig.

På forhånd tak.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2009 - 11:05 #1
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2009 - 11:12 #2
Det tror jeg ikke du skal gøre dig håb om...

Alle de E-mail programmer jeg har prøvet har den vanvittige idé om at der skal være en inbox og en outbox. Hvilket gør det totalt uoverskueligt at følge en sekvens/samtale. Specielt hvis modtageren ikke besvare med vedhæftede mails.

GMail´s organisering er enestående så vidt jeg ved.
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2009 - 11:18 #3
jape44 >> ???????
Har du overvejet at læse mit link???
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2009 - 11:20 #4
http://www.xobni.com/ har et glimrende værktøj til at nogenlunde det samme som Gmail i outlook
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2009 - 11:21 #5
Har læst det men det holder ikke :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
30. juli 2009 - 11:23 #6
Okay, så har jeg misforstået spørgsmålet.

Kan du forklare hvad problemet er med linket?
Avatar billede torbenhawk Praktikant
30. juli 2009 - 12:55 #7
Hej Vejmand, jeg tror du er inde på noget af det rigtige. Jeg vil lige teste det lidt, så vender jeg tilbage.

Alternative løsningsforslag modtager stadig med glæde.

På forhånd TAK.
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2009 - 13:45 #8
vejmand. Outlook kan ikke "flette" en samtale. Den kan kun sortere/søge dem efter en dato/tid. Og det er ikke som i Gmail.