Avatar billede webgon Nybegynder
31. juli 2009 - 11:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

iPhone gruppesms

Findes der nogen smart løsning omkring gruppe sms, udover at tilføje hver enkelt modtager fra adressebogen ved at trykke + i modtagerfeltet - vælge modtager - tilbage igen - trykke + (osv...)?
Det bliver ret trættende i længden, når man skal sende en besked til stort set hele adressekartoteket (nyt nummer sms)!

Den eneste anden metode jeg kender, er at begynde at skrive navnene på personerne direkte i modtagerfeltet, hvorefter de dukker op nedenunder, og man kan vælge dem.. men det gør det ikke meget hurtigere - desuden kan man jo nemt glemme nogen..

Er der nogen måde man evt. kan lave noget gruppering af kontakter, og så sende beskeden til en hel gruppe? Hvor man får en liste frem med kontakter som man bare kan "krydse af" ud for (ligesom On-the-go lister i iPod)?

Håber der er en løsning! :)
Avatar billede webgon Nybegynder
15. november 2009 - 01:24 #1
lukket
Avatar billede smitx Praktikant
16. november 2009 - 20:51 #2
Fandt du en løsning?

Jeg savner nemlig savner funktion kraftigt
Avatar billede webgon Nybegynder
16. november 2009 - 23:42 #3
Nej, desværre ikke.