Avatar billede aramis19 Nybegynder
04. august 2009 - 20:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Afinstallation af Norman Virus Control

Sidder med en bærbar med Windows Vista installeret, men der ligger to virus-programmer på (Norton & Norman) og vil gerne slette den ene.

Valgte så at beholde Norton og slette Norman Virus Control, men kan ikke fjerne det gennem tilføj/fjern programmer, da man trykke på den kom den ud med at der var en fejl osv, men at man kunne fjerne programmet fra listen. Det hjalp så ikke noget og kan nu ikke se programmet på listen.

Er der nogen der kan lave en komplet guide til at fjerne det og & evt har haft samme problem med det?
Har læst at Norman godt kunne være noget bøvl at komme af med igen når det først var installeret?

Hvis i mangler flere informationer, så sig bare til...

Håber nogen kan hjælpe :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2009 - 21:10 #1
Prøv med DelNVC5.exe i din installationsmappe for Norman
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2009 - 21:12 #2
P.s. der kommer pt ingen mail fra eksperten
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 21:14 #3
Hvis ikke du kan finde programmet kan det downloades her:
http://download.norman.no/public/Delnvc5.exe
Avatar billede lollaenderen Nybegynder
04. august 2009 - 21:17 #4
Fra: Norman Security Suite - Brugerhåndbog - Side 55:

Fjernelse af Security Suite
Du kan fjerne produktet via Kontrolpanel i Windows ved hjælp af
Tilføj/fjern programmer (på Vista er det fra Programmer og
funktioner) eller køre delnvc5.exe fra
c:\Programmer\Norman\nvc\bin og vælge indstillingen
Fjern. Når programmet er fjernet, skal du genstarte computeren.

Virked hos mig da, jeg fjernede Norman fra min computer med Vista.
Avatar billede johnstigers Seniormester
04. august 2009 - 21:18 #5
lollaenderen - det er det jeg skrev ...
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2009 - 21:39 #6
John_stigers... vi skal jo have det ind med skeér... Ikk?

lollaenderen gjorde et fint stykke arbejde og bør have points for en udmærket forklaring.

Nemlig at fjerne Norman eller Norton fra alt hvad der heder computere.

Gud ved hvor mange jeg har fjernet i min tid, hos "veltroende" mennesker.
Avatar billede lollaenderen Nybegynder
04. august 2009 - 22:06 #7
Jeg var bare lidt længe om at finde vejledningen.
Avatar billede aramis19 Nybegynder
05. august 2009 - 19:46 #8
prøvede at hente det delnvc5.exe program, første gang kom den frem med en programfejl og så gik windows i gang med at "finde" fejlen automatisk osv, lige pludselig kom den op med at nu var det afinstalleret, så tror det lykkedes nu :) Takker
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2009 - 20:50 #9
aramis19> det er op til dig hvem der skal have point :)
Bed vedkommende om at svare, så der er "lukket" her.
Avatar billede aramis19 Nybegynder
06. august 2009 - 19:14 #10
Det kan sådan set både john_stigers - kimsey0 & lollaenderen, men eftersom du john_stigers kom med det første indlæg om delnvc5.exe så får du point, da det var det program der fik det væk i sidste ende :)
Avatar billede lollaenderen Nybegynder
06. august 2009 - 19:16 #11
Enig :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2009 - 20:08 #12
ok :)